brug for at komme ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

jeg er i gang med kører kort og mangler ca 4 kører timer i nu

jeg kører nogen gange med en kvinde og nogen gange med en mand

når jeg er ude og kører med kvinden føler jeg mig usikker og føler virkelig hun siger nu gør du det altså ordenlig. Jeg når kun lige og sige farvel og lukke døren så stor tuder jeg og er total græde færdig hele dagen

når jeg kører med manden føler jeg han lærer mig og kører bil og vi tager det stille og roligt og altid med et smil jeg er glad når jeg kommer hjem og skriver jeg har haft en god kører time på min facebook

jeg skal kører med kvinden resten af min kører timer og det gør mig virkelig græde færdig jeg kan ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

come2

Jeg ville kontakte ham manden du kører med og sige at du slapper bedre af når du kører med ham. og om det ik ka lade sig gøre.

Anmeld

11. januar 2012

vitapigen

Jeg vil også sige at du skal kontakte manden og sige at du gerne kun vil køre med ham... Det er jo dine penge, så du kan jo selv bestemme hvem du vil køre med... ellers skal det jo ikke være hos dem du skal køre hos

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

kan jeg godt sige jeg kun vil kører med manden når det er kvindens kører skole og han er ansat ved hende altså han kommer fra en anden by og de har kun en bil så hvis jeg skal kører med manden har hun jo fri eller hvad man skal sige?

Anmeld

11. januar 2012

2babygirls

Anonym skriver:

kan jeg godt sige jeg kun vil kører med manden når det er kvindens kører skole og han er ansat ved hende altså han kommer fra en anden by og de har kun en bil så hvis jeg skal kører med manden har hun jo fri eller hvad man skal sige?

Ja det kan du. Det er dig der er kunden og betaler for en service.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Ja det kan du. Det er dig der er kunden og betaler for en service.

mange tak så er det bare lige med at få det sagt ved ikke hvorfor men frygter hun bliver sur og det kommer til at gå rigtig dårligt efter

Anmeld

11. januar 2012

2babygirls

Anonym skriver:

mange tak så er det bare lige med at få det sagt ved ikke hvorfor men frygter hun bliver sur og det kommer til at gå rigtig dårligt efter

Hvis hun bliver sur er hun jo ikke professionel og det kan du også sige hvis det er.
Du skal føle dig tryg, for man er meget anspændt og bange når man tager kørekort.

Anmeld

11. januar 2012

pussekat

Anonym skriver:

jeg er i gang med kører kort og mangler ca 4 kører timer i nu

jeg kører nogen gange med en kvinde og nogen gange med en mand

når jeg er ude og kører med kvinden føler jeg mig usikker og føler virkelig hun siger nu gør du det altså ordenlig. Jeg når kun lige og sige farvel og lukke døren så stor tuder jeg og er total græde færdig hele dagen

når jeg kører med manden føler jeg han lærer mig og kører bil og vi tager det stille og roligt og altid med et smil jeg er glad når jeg kommer hjem og skriver jeg har haft en god kører time på min facebook

jeg skal kører med kvinden resten af min kører timer og det gør mig virkelig græde færdig jeg kan ikke mere

hejsa

synde du skal sige at du kun vil køre med mand da du her det godt med ham og det  er dig penge så du skal være glad for den du køre med og jeg vil ikke køre med en jeg ikke kan med

for det gå godt med dig siden køretime

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

prøver og tag en snak med hende i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.