At trille fra mave til ryg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Københavnermor

Altså hvornår er det meningen at de skal kunne det? Troede det var senere..

Min lille datter på 3 uger og 4 dage trillede fra mave til ryg i dag.. Jeg blev helt vildt overraskede da jeg lige havde lagt hende fra mig inde på sofaen, godt inde, selvfølgelig, gik 30 sek ud af rummet, og da jeg kom tilbage lå hun på ryggen...

Nå men altså hvornår trillede jeres baby'er 1. gang fra mave til ryg?

Nå, men altså slut med at ligge på sofaen alene, nu må hun i vuggen eller på gulvet når hun sådan triller rundt.. 

Kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Leonora

Det ku min yngste også da hun var ca en måned. Nu er hun 12 uger og gør det stort set hver gang jeg lægger hende på maven. Tror det er meget forskelligt hvornår de kan det og hvor aktive de er når de ligger på maven :-)
Der går dog et stykke tid endnu før de gør det bevidst :-)

Go dag :-)

Anmeld

11. januar 2012

vitapigen

Her gik der lang tid. Lærte først at trille fra ryg til mave da hun var 5 ½ mdr og 1 uge senere omvendt

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Min datter er over 4 måneder og hun gør det slet ikke endnu, men nu har hun heller ikke kunne lide at ligge på maven pga. hjerteoperation. Dog har vi fået af vide af lægerne at det ikke hindrer hende motorisk, så vi venter stadig på at hun kan rulle rundt

/Fenja

Anmeld

11. januar 2012

Azooo

Min søn bliver fem måneder d. 16. Og i forgårs for første gang trillede han fra mave til ryg .. Bleeev så glaaad.. Han virket også selv overrasket glad .. Han ku li noget nyt yes yeees ..

Anmeld

11. januar 2012

Dianaaa

min dreng gjorde det da han var 4 1/2 månede, men han var også en stor dreng (4310 gram ved fødslen) , så fik afvide af min SP at store bebser nogen gange tager lidt længere tid om at gøre ting , men blev super glad og stolt da han gjorde det , for havde regnet med at der ville gå mindst 1 månede endnu

flot af din lille pige

Anmeld

11. januar 2012

Maja_4000

Caroline var præcis en uge 

Men "normalen" er vidst omkring de 4 måneder .. I hvert fald i følge vores sp (:

Anmeld

11. januar 2012

Mizz-sommer

Nu som Moar skriver:

Min lille datter på 3 uger og 4 dage trillede fra mave til ryg i dag.. Jeg blev helt vildt overraskede da jeg lige havde lagt hende fra mig inde på sofaen, godt inde, selvfølgelig, gik 30 sek ud af rummet, og da jeg kom tilbage lå hun på ryggen...

Nå, men altså slut med at ligge på sofaen alene, nu må hun i vuggen eller på gulvet når hun sådan triller rundt.. 

Kram 

matti gjord det da han var 6 dage gammel og var også helt i chok.. men han  er hurtig med mange ting. som sp siger man kan godt se at han var inde i maven 1 uge mere end normalt... og nu vil han bare gerne opleve verden

Anmeld

11. januar 2012

Frøken J.

Nu som Moar skriver:

Kram 

Rose var 10 uger første gang hun gjorde det. Det er ikke altid hun gør det, når hun ligger på maven, men det er med jævne mellemrum. Der er vist stor forskel

Anmeld

11. januar 2012

Kofoed.

Det almindelige er 3-4 måneder.

Anastasia gjorde det første gang, da hun var 3 måneder og 2 dage og siden hun var 3½ måned gør hun det dagligt (altså 1½ uge nu).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.