Kyllinge hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey

Er ikke stærk i køkkenet, så mangler lige lidt hjælp !

Har kyllinge filletter, som jeg vil skære op og putte flødeost i og så sno bacon udenom. Tænker de skal i ovnen, men hvor lang tid ?? Og skal jeg stege dem lidt på panden først og i såfald, er det så inden jeg skærer dem op og fylder noget i ??

Håber på svar !!

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

norenberg

Jeg bruner dem lige kort på begge sider....skære dem op og putter fyld i og så 20 min i en 180 grader varmlufts ovn eller 200 grader alm ovn

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Jeg steger dem på panden - bruger aldrig ovnen når jeg laver dem

Anmeld

11. januar 2012

B&J

Jeg putter dem bare i ovenen og lader dem hygge sig der.. tror nok jeg giver dem 60-1,30minutter kan ikke helt huske det hvis jeg skal være ærlig men plejer at se det på baconen og hvor længe der er gået vores ovn har dog heller ikke varmluft så det kan tage lidt mere tid

Anmeld

11. januar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
norenberg skriver:

Jeg bruner dem lige kort på begge sider....skære dem op og putter fyld i og så 20 min i en 180 grader varmlufts ovn eller 200 grader alm ovn

Perfekt - kort og præcist svar  Takker...

Anmeld

11. januar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Fenja09 skriver:

Jeg steger dem på panden - bruger aldrig ovnen når jeg laver dem

Okay  Synes bare det er rart at komme dem i ovenen, så kan de passe sig selv der !!

Anmeld

11. januar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
B&J skriver:

Jeg putter dem bare i ovenen og lader dem hygge sig der.. tror nok jeg giver dem 60-1,30minutter kan ikke helt huske det hvis jeg skal være ærlig men plejer at se det på baconen og hvor længe der er gået vores ovn har dog heller ikke varmluft så det kan tage lidt mere tid

Lyder til at du er erfaren i køkkenet - jeg kan (desværre) ikke bare "sjusse" mig frem til hvornår de er nok   

//Mette

Anmeld

11. januar 2012

B&J

MKBP skriver:

Lyder til at du er erfaren i køkkenet - jeg kan (desværre) ikke bare "sjusse" mig frem til hvornår de er nok   

//Mette

åhh jamen det tager vi lidt på slup her hjemme vi elsker at lave mad og det er måde mig og min kæreste og vi prøver os altid frem

håber du får nogle lækre kyllinger

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

MKBP skriver:

Okay  Synes bare det er rart at komme dem i ovenen, så kan de passe sig selv der !!

Det går nok hurtigere på panden

Anmeld

11. januar 2012

Maja_4000

Vi smider dem bare i ovnen .. Cirka 20 minutter .. Når baconet ser færdigt ud , er de færdige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.