Hej fellow mødre,
Ok, så jeg står med en lille tvivl, hvor jeg er sikker på at der må være mange andre der også har stået med den.
Min datter bliver 3 her om 2 uger
og er bare skøn og dejlig og fremme i skoen. For ca 3-4 måneder siden syntes hendes vuggestue at nu var det tid til at hun også skulle trænes til at gå på toilet. Madison var MEGET interesseret i hvad de andre børn lavede derude og gik på toilet ca 500 gange om dagen og pludselig stoppede hun! Vi lod det være og tænkte hun kommer nok om snart og vil igen, men nu kommer vi så til hendes 3 årig fødselsdag og jeg tænker, gør jeg noget forkert? vi spørger hende morgen og aften om hun vil på toilet og nej det vil hun ikke??!!
Hun sagde til mig forleden, mammy jeg tisser (hvor hun stod i køkkenet med tøj på og ble), måske gjorde jeg ikke nok ud af øjeblikket...
Hvad ville I gøre? Ville I vente til hun selv kommer, hvilket hun jo nok (forhåbentligt) skal gøre... eller ville I begynde at motivere mere eller????
Vi bor i Irland og om et halvt år skal hun begynde i før skole (fordi de begynder i skole som 4 årig, min diva bliver så heldigvis 4 og 8 måneder før hun skal afsted med stor skole taske og skoleuniform
) og der skal de altså være ble fri!!
Stresser jeg over ingenting eller hvad synes I?
Anmeld