Hvad kan man lave til kartoffel rosti?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.254 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

lycly

Vil gerne prøve at lave rosti i aften, men hvad spiser man til? Havde tænkt på noget kylling og salat, men hvad med sovs fx?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Vil gerne prøve at lave rosti i aften, men hvad spiser man til? Havde tænkt på noget kylling og salat, men hvad med sovs fx?

Hva med en lækker hjemmelavet tzatiki?? det spiser vi til herhjemme

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Höör skriver:

Det tænkte jeg faktisk også godt på, men så blev jeg alligevel i tvivl om det passer til. Men det gør det vel!

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Det tænkte jeg faktisk også godt på, men så blev jeg alligevel i tvivl om det passer til. Men det gør det vel!

Jeg havde stor suces med det da vi havde 15 soldater til middag i sommers kylling bagt med parmaskinke, lækker salat , rparier og tzatiki det er meget sommermad men gør jo ikke noget

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Höör skriver:

Jeg havde stor suces med det da vi havde 15 soldater til middag i sommers kylling bagt med parmaskinke, lækker salat , rparier og tzatiki det er meget sommermad men gør jo ikke noget

Skidt pyt med at det er sommermad, det lyder super lækkert. Det bliver det jeg laver Tak for inspirationen

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Skidt pyt med at det er sommermad, det lyder super lækkert. Det bliver det jeg laver Tak for inspirationen

Selv tak da Og velbekomme nu har jeg slet ikke lyst til laks men til masser af tzatiki hahahh

Anmeld

11. januar 2012

lycly

Höör skriver:

Selv tak da Og velbekomme nu har jeg slet ikke lyst til laks men til masser af tzatiki hahahh

Haha det kender jeg godt

Anmeld

11. januar 2012

Carl-Emil's mor

LunaLykke skriver:

Haha det kender jeg godt

Håber det går lidt over når man har født for det andet er da ikke til at holde ud heheh

Anmeld

11. januar 2012

maria87

LunaLykke skriver:

jeg vil lave kylling og salat til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.