Please hjælp! nogen som kender en reumatolog privat ??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.423 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Lou87

Hej De Damer..

Ja som overskiften lyder, er der nogen som kender en reumatolog privat ??? Jeg håber af hele mit hjerte en gør og de gider skrive enten her eller privat til mig. Det ville være en KÆMPE hjælp.

Har kæmpet med systemet nu siden min datter blev født, dvs halvandet år. Og jeg kan mærke jeg er meget ramt psykisk også efterhånden.

Så jeg  alt hvad jeg kan og håber på svar!

(under min profil ka nok læses lidt af hvad jeg tidligere har oprettet, orker bare ikk li nu at forklare hele min historie igen..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

roenlund

kender desværre ingen, men håber at der er nogen der kan hjælpe dig...

Anmeld

11. januar 2012

Jeg opper den lige for dig!

Anmeld

11. januar 2012

Lou87

Tak, hvor er i søde begge to

Anmeld

12. januar 2012

aarhusmor

Opper den lige for dig. Men kom også til at tænke på at jeg mener man kan spørge læger gratis på netdoktor. Og jeg ved også at man kan spørge Amerikanske reumatologer på nettet. Men det er jo svært når man skal oversætte fagudtryk. Men måske kan vi hjælpe?

Anmeld

12. januar 2012

Lou87

aarhusmor skriver:

Opper den lige for dig. Men kom også til at tænke på at jeg mener man kan spørge læger gratis på netdoktor. Og jeg ved også at man kan spørge Amerikanske reumatologer på nettet. Men det er jo svært når man skal oversætte fagudtryk. Men måske kan vi hjælpe?

Tusind tak og ja det havde jeg slet ikk tænkt på! Tak! Vil li prøve og kigge det nærmere når jeg har afleveret lillepigen i dagpleje.

Anmeld

12. januar 2012

aarhusmor

Lou87 skriver:

Tusind tak og ja det havde jeg slet ikk tænkt på! Tak! Vil li prøve og kigge det nærmere når jeg har afleveret lillepigen i dagpleje.

Her er lige 2 Amerikanske sider. Bare skriv på den ene at du bor i USA. I USA er de vant til at det Engelske ikke er så godt, så du kan sagtens spørge dem

https://www.brighamandwomens.org/forms/AskRheumatologist.aspx

http://www.justanswer.com/sip/Health/General%20Medical?r=ppc|ga|4|Rest+of+World+-+Non+English|Online+Doctor&JPKW=online%20ask%20a%20doctor&JPDC=S&JPST=&JPAD=9941056980&JPMT=b&JPNW=g&JPAF=txt&JPCD=20111123&JPRC=1&JPOP=Every9sechybridTrans&gclid=CO2955CPyq0CFUwMtAod8GIfFQ

Anmeld

12. januar 2012

Jonatansmor

Ellers så send mig en pb, så vil jeg gerne oversætte den for dig. Engelsk er mit 2. sprog og er jævnt stærk i det

Anmeld

12. januar 2012

Lou87

Jonatansmor skriver:

Ellers så send mig en pb, så vil jeg gerne oversætte den for dig. Engelsk er mit 2. sprog og er jævnt stærk i det

Hvor er du sød, tak
Men det er 4 sider jeg har liggende i word med min historie detaljteret over halvandet år, medicin og lign.
Så det forventer jeg ikke du gider - hihi
Men vil huske dig hvis jeg skal bruge nogle fagord, tror li jeg forsøger mig med en dansk på nettet først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.