2 fluer med et smæk!!! Søger råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Mira0911

Ja vi tager lige 2 fluer med et smæk her!  Vi er allesammen snottet, hoster og utilpasse.... 

Begge tøser har snot der bare løber fra dem.. De får begge saltvandsdråber... Hvad mere kan jeg gøre for dem af hjemmelige husråd? 

De hoster begge gevaldigt... Hvad kan jeg gøre der? 

Jeg har hørt flere og flere sige at kamillethe er et NO GO efterhånden!? Selv min egen sundhedsplejerske siger det også... 

Jeg er på bar bund... Kom endelig med råd til hvad jeg kan gøre for mine to engler! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

sarahb

damp bade....

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

sarahb skriver:

damp bade....

Ja, det har jeg så ikke prøvet før, har fået det forklaret før, hvordan filan gør man det hjemme på badeværelset? 

Anmeld

11. januar 2012

sarahb

Mira0911 skriver:

Ja, det har jeg så ikke prøvet før, har fået det forklaret før, hvordan filan gør man det hjemme på badeværelset? 

lukker døren og vinduet skruer helt op for det varme vand i bruseren indtil der er helt dampet til. Så står du med din datter derude.
Man kan evt købe mentol dråber og dryppe med så det er et mentol damp bad.

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

sarahb skriver:

lukker døren og vinduet skruer helt op for det varme vand i bruseren indtil der er helt dampet til. Så står du med din datter derude.
Man kan evt købe mentol dråber og dryppe med så det er et mentol damp bad.

Jeg har mynthe dråber - Mon ikke også de kan bruges? Er det sundt/godt for Lina på knap 4 mdr? 

Anmeld

11. januar 2012

sarahb

Mira0911 skriver:

Jeg har mynthe dråber - Mon ikke også de kan bruges? Er det sundt/godt for Lina på knap 4 mdr? 

det ved jeg faktisk ikke, men det skal jo ikke som så i kontakt med hende.

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

sarahb skriver:

det ved jeg faktisk ikke, men det skal jo ikke som så i kontakt med hende.

Nej det er jo det... Tager hvert fald et damp bad til Julie i aften...  Tak for rådet... Så kigger jeg lige på det med Lina bagefter...

Anmeld

11. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Da min datter var helt lille og hvis hun var rigtig snottet, tog jeg dampbade med hende - dog uden nogen dråber, og det virkede rigtig godt

Anmeld

11. januar 2012

Isabella_mor

Mira0911 skriver:

Ja vi tager lige 2 fluer med et smæk her!  Vi er allesammen snottet, hoster og utilpasse.... 

Begge tøser har snot der bare løber fra dem.. De får begge saltvandsdråber... Hvad mere kan jeg gøre for dem af hjemmelige husråd? 

De hoster begge gevaldigt... Hvad kan jeg gøre der? 

Jeg har hørt flere og flere sige at kamillethe er et NO GO efterhånden!? Selv min egen sundhedsplejerske siger det også... 

Jeg er på bar bund... Kom endelig med råd til hvad jeg kan gøre for mine to engler! 

kamillethe er ikke no go, det er kun det the der ikke er pakket på forhånd. dvs det kamillethe som du kan købe som du selv skal pakke i en papirspose evt.. lidt som i søstrene grenes osv..

og det er pga at der kan være svampesporer i det. men ikke i det der er i tebreve som du køber i en lille pakke hos supermarkedet osv.. det må du gerne give

Anmeld

11. januar 2012

Mira0911

isabellamor skriver:

kamillethe er ikke no go, det er kun det the der ikke er pakket på forhånd. dvs det kamillethe som du kan købe som du selv skal pakke i en papirspose evt.. lidt som i søstrene grenes osv..

og det er pga at der kan være svampesporer i det. men ikke i det der er i tebreve som du køber i en lille pakke hos supermarkedet osv.. det må du gerne give

Men min sp fraråder generelt kamillethe... os det på tebreve som jo er det eneste vi køber når vi skal have det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.