Fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

camillakrath

Nu ligger jeg her og kan ikke sove. Og så kom jeg til at tænke ..

Vi skal holde 55 års fødselsdag til april. Benjamin blir 1, jeg blir 24 og min kæreste 30.

Vi blir 29 (børn og voksne), men bor kun på lige knap 90m2. Kan det godt nok passe at vi skal ud og leje et lokale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Angelspot

camillakrath skriver:

Vi skal holde 55 års fødselsdag til april. Benjamin blir 1, jeg blir 24 og min kæreste 30.

Vi blir 29 (børn og voksne), men bor kun på lige knap 90m2. Kan det godt nok passe at vi skal ud og leje et lokale?

Puha det er mange samlet på et sted. Vi har en lejlighed på knap 100 m2 og vi har plads til 16-18 mennesker hvis vi klemmer os sammen ved bordene. Vi er 16 når vi alle er samlet, men så sidder børnene ved et bord for sig selv. Det er ikke sjovt at være så mange samlet, heller ikke for børnene hvis der er sådan nogen med.

Jeg skal selv holde fødselsdag til sommer og har fået lov at låne de gamles have. Har du ikke et sted du kan låne, så det ikke bliver så dyrt? Ellers er der mange fine forsamlingshuse osv til mindre penge, men de er jo bedre sparet

Anmeld

11. januar 2012

maria_wlt

camillakrath skriver:

Ja jeg ville helt klart leje et lokale.. der er masser af billiger derude  

Anmeld

11. januar 2012

foto på lærred

Ja jeg ville leje et lokale. Måske du kan høre venner og bekendte om der er nogle der har sådan et lokale i deres ejendomsbolig. De plejer at være meget billige

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager på lærred, invitationer og wallstickers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.