Hjælp med at finde bolig - Thisted !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Dorthe1986

Halløj piger og mænd

Vi står i den situation at vi virkelig, virkelig ønsker os et nyt sted at bo... vi bor til leje i en 4 værelses på 112 kvm... men nøj hvor er det noget gammelt l...t! Vinduerne trænger så meget til udskiftning, men vi bliver bare holdt hen ad udlejer.... så nu vil vi bare så gerne finde et sted, hvor vi vil være gladere for at bo. Og gerne med egen have/terrasse eller lignende.

Så hvis i kender nogen, der kender nogen, så er vi meget interesseret i at leje lejlighed/hus i Thisted (ikke i oplandet) og det skal helst være en 4-værelses, da vi har brug for det ekstra værelse til min studieplads og overnattende gæster, som vi ofte har.

Huslejen må max være omkring 4800 inkl. vand (og da gerne varme )

Og alfa omega, så skal der være plads til hund

Jeg har søgt på boligportal og så videre... så nu søger jeg dem, der måske kender til noget, der ikke ligger på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Rockertand

Halløj piger og mænd

Vi står i den situation at vi virkelig, virkelig ønsker os et nyt sted at bo... vi bor til leje i en 4 værelses på 112 kvm... men nøj hvor er det noget gammelt l...t! Vinduerne trænger så meget til udskiftning, men vi bliver bare holdt hen ad udlejer.... så nu vil vi bare så gerne finde et sted, hvor vi vil være gladere for at bo. Og gerne med egen have/terrasse eller lignende.

Så hvis i kender nogen, der kender nogen, så er vi meget interesseret i at leje lejlighed/hus i Thisted (ikke i oplandet) og det skal helst være en 4-værelses, da vi har brug for det ekstra værelse til min studieplads og overnattende gæster, som vi ofte har.

Huslejen må max være omkring 4800 inkl. vand (og da gerne varme )

Og alfa omega, så skal der være plads til hund

Jeg har søgt på boligportal og så videre... så nu søger jeg dem, der måske kender til noget, der ikke ligger på nettet

http://www.boligportal.dk/lejebolig/Hus_villa_Thisted_1068277.html

Ved godt, at den ikke passer helt, blot et forslag 

Anmeld

11. januar 2012

Dorthe1986

Rockertand skriver:

hhahavhavdhavdeddederlliliglige

http://www.boligportal.dk/lejebolig/Hus_villa_Thisted_1068277.html

Ved godt, at den ikke passer helt, blot et forslag 

Ja har godt set det og havde der lige været det sidste værelse men tak fordi du gad kigge efter noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.