Kan jeg godt bare tage til lægevagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Sabsy

Hmm..

Kan jeg godt bare køre ud til lægevagten? Jeg har ikke mulighed for at ringe. Min søn han hoster og hoster, bliver næsten helt blå i hovedet og med tungen ud. Han har svært ved at få vejret efter han har hostet.

Eller SKAL jeg vente til egen læge imorgen? ( VILLE HELST UNDGÅ, OG KOMME AFSTED NU! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

morethanperfect

Bubbes skriver:

Hmm..

Kan jeg godt bare køre ud til lægevagten? Jeg har ikke mulighed for at ringe. Min søn han hoster og hoster, bliver næsten helt blå i hovedet og med tungen ud. Han har svært ved at få vejret efter han har hostet.

Eller SKAL jeg vente til egen læge imorgen? ( VILLE HELST UNDGÅ, OG KOMME AFSTED NU! )

Kan du få nogle til at ringe for dig ??
Det lyder ret voldsomt , men jeg ved også at man ikke bliver lukket ind hvis man bare tager ned til lægevagten ..
I hvert fald ikke i svendborg kommune .. 

Anmeld

10. januar 2012

Sabsy

morethanperfect skriver:

Kan du få nogle til at ringe for dig ??
Det lyder ret voldsomt , men jeg ved også at man ikke bliver lukket ind hvis man bare tager ned til lægevagten ..
I hvert fald ikke i svendborg kommune .. 

Jeg har ikke rigtig mulgihed for at komme i kontakt med nogen. - Men jeg må prøve :-)

Anmeld

10. januar 2012

LilleLene

I viborg kommer man vidst bare på skadestuen hvis det er :/ tror jeg nok, er ikke sikker

Men tag da derned, hvis du kommer ind kommer du ind, og hvis du ikke gør har du jo prøvet

Anmeld

10. januar 2012

Zibi_84

Bubbes skriver:

Hmm..

Jeg ville  holde mig fra at få fat på læge vagten! Man skal helst ringe først, så jeg synes bestemt du skulle få nogen til at ringe for dig Held og lykke

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Bubbes skriver:

Jeg har ikke rigtig mulgihed for at komme i kontakt med nogen. - Men jeg må prøve :-)

Hvorfor dog ikke det ??
Har du en nabo eller lign. ? 

Anmeld

10. januar 2012

Lise

Du skal have en aftale med lægevagten før du kan komme til. Så du skal desværre ringe først.

Anmeld

10. januar 2012

Zibi_84

Zibi_84 skriver:

Jeg ville  holde mig fra at få fat på læge vagten! Man skal helst ringe først, så jeg synes bestemt du skulle få nogen til at ringe for dig Held og lykke

der skulle stå jeg ville IKKE holde mig fra at ringe

Anmeld

10. januar 2012

MSM

Bubbes skriver:

Hmm..

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i Holstebro er der en tlf ved lægevagten som man kan ringe fra hvis man ikke har fået ringet før man kommr derind. Det er dog ikke altid de vil se en selvom man står lige udenfor

Håber du finder ud af noget...

Anmeld

10. januar 2012

Klumpe-dumpe

Bubbes skriver:

Hmm..

Hos vores lægevagt kan man godt tage ud, og så har de en telefon i venteværelset hvor man så kan ringe fra og melde sin ankomst.

God bedring men pusling.

Ps. var jeg dig, var jeg bare kørt afsted med ham, telefon i venteværelse eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.