Negativ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Camillos

Ja, som overskriften siger Negativ. 

Efter mit p pille stop, som led i behandling (PCOS), Gik der sidste gang 33 dage før jeg fik min mens. Hvor jeg havde håbet på (28 dage). 

Denne gang har jeg fortsat tabt mig og hvad jeg har kunne forstå skulle det hjælpe på min cyklus og Pco'en, men ... Jeg har endnu ikke fået min menstration, jeg skulle have haft den i fredags. (med en cyklus på 33 dage).  nu er det så gået 37 dage og jeg venter og venter på mens kommer, for jeg har testet negativ her til aften ØV 

Nu ser jeg bare frem til på mandag, hvor jeg håber min Gyn sætter mig i en eller anden, form for behandling.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

AnneP

Camillos skriver:

Efter mit p pille stop, som led i behandling (PCOS), Gik der sidste gang 33 dage før jeg fik min mens. Hvor jeg havde håbet på (28 dage). 

Denne gang har jeg fortsat tabt mig og hvad jeg har kunne forstå skulle det hjælpe på min cyklus og Pco'en, men ... Jeg har endnu ikke fået min menstration, jeg skulle have haft den i fredags. (med en cyklus på 33 dage).  nu er det så gået 37 dage og jeg venter og venter på mens kommer, for jeg har testet negativ her til aften ØV 

Nu ser jeg bare frem til på mandag, hvor jeg håber min Gyn sætter mig i en eller anden, form for behandling.. 

ØV ALTSÅ!!!!

Nu er det altså ikke for at være fræk, men hvor meget skal du tabe dig??? for du ser da helt "normal-vægtig" ud!

Anmeld

11. januar 2012

Camillos

AnneP skriver:

ØV ALTSÅ!!!!

Nu er det altså ikke for at være fræk, men hvor meget skal du tabe dig??? for du ser da helt "normal-vægtig" ud!

For at være normalvægtig mangler jeg at tabe mig omkring 11 kg nu. 

og jeg har allerede tabt mig 10,5... så alt i alt har jeg vejet 22 kg for meget..

Ja jeg har altid haft et slankt ansigt og været god på billeder hehe! 

Men i følge min gynækolog skulle jeg have tabt mig 14 kg på mandag, men det kan jeg ikke nå.. Så jeg må håbe hun godkender en 11 kg eller deromkring på 13 uger , og sætter mig i gang med lidt behandling 

Anmeld

11. januar 2012

AnneP

Camillos skriver:

For at være normalvægtig mangler jeg at tabe mig omkring 11 kg nu. 

og jeg har allerede tabt mig 10,5... så alt i alt har jeg vejet 22 kg for meget..

Ja jeg har altid haft et slankt ansigt og været god på billeder hehe! 

Men i følge min gynækolog skulle jeg have tabt mig 14 kg på mandag, men det kan jeg ikke nå.. Så jeg må håbe hun godkender en 11 kg eller deromkring på 13 uger , og sætter mig i gang med lidt behandling 

ok.... det virker bare helt vildt!

Jeg har efterhånden smidt 20kg og fået min bmi ned fra 36 til 28 så det er super! men er jo stadig "overvægtig" men er da i behandling....

får at hun vil sætte dig igang!!!

Anmeld

11. januar 2012

Camillos

AnneP skriver:

ok.... det virker bare helt vildt!

Jeg har efterhånden smidt 20kg og fået min bmi ned fra 36 til 28 så det er super! men er jo stadig "overvægtig" men er da i behandling....

får at hun vil sætte dig igang!!!

Okay hvad er du i behandling med nu så ? Det er super flot! 20 kg wow ! bare det var mig!! ... Ja jeg krydser også .. min bmi er vidst på 28,6... nu 

Anmeld

11. januar 2012

AnneP

Okay hvad er du i behandling med nu så ? Det er super flot! 20 kg wow ! bare det var mig!! ... Ja jeg krydser også .. min bmi er vidst på 28,6... nu 

jeg er igang med mit 3ivf forsøg +har haft 2 iui! så NU er det min tur!

Og vægt tabet har også varet 3½år efterhånden! med nogle op og ned turer!

Anmeld

11. januar 2012

Camillos

AnneP skriver:

jeg er igang med mit 3ivf forsøg +har haft 2 iui! så NU er det min tur!

Og vægt tabet har også varet 3½år efterhånden! med nogle op og ned turer!

Okay .. det var også lang tid det har taget med vægttabet... Okay så du er i behandling ... fedt! Ja så må det være din tur! .. Min kæreste og jeg har kendt hinanden siden jeg var 13 og han 15... Vi blev gravide første gang da jeg var 17.. men tabte.. alt i alt har vi forsøgt i 5 år, uden prævention... har været gravide 4.. men har mistet alle gangene. Så jeg vil bare gerne vide hvad der er galt med mig.. '

Anmeld

11. januar 2012

AnneP

Camillos skriver:

Okay .. det var også lang tid det har taget med vægttabet... Okay så du er i behandling ... fedt! Ja så må det være din tur! .. Min kæreste og jeg har kendt hinanden siden jeg var 13 og han 15... Vi blev gravide første gang da jeg var 17.. men tabte.. alt i alt har vi forsøgt i 5 år, uden prævention... har været gravide 4.. men har mistet alle gangene. Så jeg vil bare gerne vide hvad der er galt med mig.. '

ja de første 10 kom inden for det første ½år! Så døde min lillebror og jeg tog på igen!

Kom så tilbage på hesten for 1½år siden og har smidt de sidste 10!

har taget 5-8kg på ved hvert forsøg, og gik lidt psykisk ned i sommers efter en SA. så der "smuttede" der også lidt ex på igen!

så tror med op og ned turer har jeg nok smidt det dobbelte -bare ærgeligt det ikke rigtigt tæller

Kan godt forstå at I vil have afvide hvad der er galt! kan I ikke komme til udredning for hvorfor bebs ikke bliver derinde?!

Anmeld

12. januar 2012

Camillos

AnneP skriver:

ja de første 10 kom inden for det første ½år! Så døde min lillebror og jeg tog på igen!

Kom så tilbage på hesten for 1½år siden og har smidt de sidste 10!

har taget 5-8kg på ved hvert forsøg, og gik lidt psykisk ned i sommers efter en SA. så der "smuttede" der også lidt ex på igen!

så tror med op og ned turer har jeg nok smidt det dobbelte -bare ærgeligt det ikke rigtigt tæller

Kan godt forstå at I vil have afvide hvad der er galt! kan I ikke komme til udredning for hvorfor bebs ikke bliver derinde?!

Jo det skal vi også .. men hun har sagt det bedste ville være hvis de havde et "dødt" foster at kigge på, så de kunne se hvad der var galt og hvorfor jeg evt aborterer. Så jeg skal gøres gravid først... jeg kan godt selv men det Tager lang tid .. og hvis hun så kan give mig noget hormon der evt gør jeg holder på foster ville det jo være perfekt! 

Okay er ked af at høre det med din lillebror og Sa.. kan godt forstå det med op og nedture.. Jeg er også typen der lever med en YO YO VÆGT... + - 14 til 20 kg..... 

Anmeld

12. januar 2012

Camillos

Camillos skriver:

Så kom min mens... Cyklus 39 dage...  og nu stopper min mens self ikke til på mandag når jeg skal til gyn .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.