Fondant Kage link , hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Ma-lu

Hej 

Jeg leder efter den tråd der hedder - vis mig jeres kager, eller noget i den stil.. Den er meget lang, og der er maaaange kager..

Min mormor har tilbudt at lave en kage til bårnedåben, utrolig sødtARD hende, men hun har aldrig prøvet det, hehé, gruer for den kage, men hun har også et halvt år at øve sig i, og hun er faktisk vældig kreativ

Håber nogen kam hjælpe mig...

Men det ku' være meget skægt at prøve, evt lære at lave dem flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Ma-lu skriver:

Hej 

Jeg leder efter den tråd der hedder - vis mig jeres kager, eller noget i den stil.. Den er meget lang, og der er maaaange kager..

Min mormor har tilbudt at lave en kage til bårnedåben, utrolig sødtARD hende, men hun har aldrig prøvet det, hehé, gruer for den kage, men hun har også et halvt år at øve sig i, og hun er faktisk vældig kreativ

Jeg ved ik om det kan hjælpe, men hvis du holder musen over 'DEBATTER' så kan du vælge 'Kageklubben'.  Der kan du finde masser inde!

Ellers så prøv at skriv fx. MMF kager på google, og vælg billeder, så skal du se!

Anmeld

10. januar 2012

Ma-lu

Tilmeldt skriver:

Jeg ved ik om det kan hjælpe, men hvis du holder musen over 'DEBATTER' så kan du vælge 'Kageklubben'.  Der kan du finde masser inde!

Ellers så prøv at skriv fx. MMF kager på google, og vælg billeder, så skal du se!

Tak skal du have, jeg har prøvet kageklubben, der er bare ikke den tråd som jeg netop søger og det var her forleden at den var forest, og der var SÅÅÅ mange der skrev  

Jeg ku' nokGoogle det, der var bare såå mange flotte kager, og så på stribe

Mange tak

Anmeld

11. januar 2012

Ma-lu skriver:

Tak skal du have, jeg har prøvet kageklubben, der er bare ikke den tråd som jeg netop søger og det var her forleden at den var forest, og der var SÅÅÅ mange der skrev  

Jeg ku' nokGoogle det, der var bare såå mange flotte kager, og så på stribe

Mange tak

https://www.baby.dk/debat/24654pi3/andre/kageklubbens-billedgalleri.aspx

Here you go!

Anmeld

11. januar 2012

Mulse-mor

Ma-lu skriver:

Hej 

Jeg har selv lige siddet og søgt, da jeg gerne ville ha lidt flere idéer. Prøve evt den hjemmeside der hedder kagehytten.dk der forklarer hende der har sidden rigtig flot hvordan man laver en fondant kage.

Anmeld

11. januar 2012

Nettemor

her er den med de flotteste kager

Anmeld

11. januar 2012

Ma-lu

1000 tak, lige præcis det link jeg ledte efter.! 

I fantatiske hjælpsommé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.