Seng i stuen... nogle gode ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har fået en lejlighed tilbudt med 2 stuer og 2 værelser. Børnene vil få hver sit værelse, hvilket betyder jeg skal sove i en af stuerne, hvilket jeg faktisk ikke har noget imod. Har tænkt på at sove på sovesofa, men man sover altså bedre i en seng

Nogen gode ideer til hvordan man kan have sengen i stuen? Tænker på om man kan skærme den lidt fra resten af stuen eller noget. Billeder er meget velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

2babygirls

Rikke skriver:

Jeg har fået en lejlighed tilbudt med 2 stuer og 2 værelser. Børnene vil få hver sit værelse, hvilket betyder jeg skal sove i en af stuerne, hvilket jeg faktisk ikke har noget imod. Har tænkt på at sove på sovesofa, men man sover altså bedre i en seng

Nogen gode ideer til hvordan man kan have sengen i stuen? Tænker på om man kan skærme den lidt fra resten af stuen eller noget. Billeder er meget velkomne

Du kan få sådan nogle skydedøre noget, a la rispapir med fede mønstre på, som du kan køre til side når du går i seng og frem om dagen for at gemme sengen lidt.

Kan ikke lige komme på navnet for det. Men de har de sikkert i bolig huse

Anmeld

10. januar 2012

hende-nanna

Du har ret i at de "gamle" sovesofaer, som skal vippes op og vendes ikke er de bedste at sove på, men de nye som til dagligt er en sofa med chaiselong sover man faktisk godt på. Når du så skal sove kan du hive resten af sengen ud, da den er gemt under sæderne ved siden af chaiselongen, hvis du forstår? Ellers vil jeg også foreslå at gemme den væk ligesom hende over mig har skrevet 

Anmeld

10. januar 2012

Wimmie

Ikea har nogle fine skærme 

Anmeld

10. januar 2012

Frederikke80

Tina&Martin skriver:

Du kan få sådan nogle skydedøre noget, a la rispapir med fede mønstre på, som du kan køre til side når du går i seng og frem om dagen for at gemme sengen lidt.

Kan ikke lige komme på navnet for det. Men de har de sikkert i bolig huse

Smart, det vil jeg lige undersøge. Tak

Anmeld

10. januar 2012

Frederikke80

nannafrederiksen skriver:

Du har ret i at de "gamle" sovesofaer, som skal vippes op og vendes ikke er de bedste at sove på, men de nye som til dagligt er en sofa med chaiselong sover man faktisk godt på. Når du så skal sove kan du hive resten af sengen ud, da den er gemt under sæderne ved siden af chaiselongen, hvis du forstår? Ellers vil jeg også foreslå at gemme den væk ligesom hende over mig har skrevet 

Jeg har faktisk sådan en sovesofa med chaiselong. Sover også ok på den, men ikke så godt som i min seng

Anmeld

10. januar 2012

nusenjo88

Vi sover også i stuen og vi har sat den store rumdeler fra IKEA op (har selv bagklædt den med spånplader så man ikke kan kigge igennem den). Det fungerer rigtig fint og så er det jo både en reol og en væg på én gang

Anmeld

10. januar 2012

Kay

havde en veninde fra folkeskolen hvis mor på et tidspunkt havde soveværelse i stuen... hun havde sengen stående i et hjørne og så en rumdeler for den ene side og et gardin agtigt stof for den anden... hængt i loftet i en weier fra ikea... det syntes jeg var en god løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.