Vil vende sig hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

maryjane

Tjah... Min skønne datter har fået en mani med ofte at ville vende sig fra ryg til mave/ den ene side... Det er jo meget godt, bare ikke når man er i bad fx hun ligger virkelig kræfterne i puha, også hvis jeg gerne vil hygge lidt med at hun ligger op ad mine ben mens vi har øjenkontakt, hvis I forstår hvad jeg mener.. Det er som om hun ikke altid kan slappe af i de situationer. Andre der har oplevet dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

An&Jo

maryjane skriver:

Tjah... Min skønne datter har fået en mani med ofte at ville vende sig fra ryg til mave/ den ene side... Det er jo meget godt, bare ikke når man er i bad fx hun ligger virkelig kræfterne i puha, også hvis jeg gerne vil hygge lidt med at hun ligger op ad mine ben mens vi har øjenkontakt, hvis I forstår hvad jeg mener.. Det er som om hun ikke altid kan slappe af i de situationer. Andre der har oplevet dette?

måske du skulle sætte dig nede på gulvet med hende, og så øve at trille rundt??

hun er igang med det næste udvikingstrin, og så vil hun bare gerne trille og ikke ligge på benene.. du kan sagtens have masser af kontakt med dit barn nede på gulvet under nogle øvelser..

Anmeld

11. januar 2012

maryjane

An&Jo skriver:

måske du skulle sætte dig nede på gulvet med hende, og så øve at trille rundt??

hun er igang med det næste udvikingstrin, og så vil hun bare gerne trille og ikke ligge på benene.. du kan sagtens have masser af kontakt med dit barn nede på gulvet under nogle øvelser..

Gør jeg også men det er ikke sikkert hun synes det er nok hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.