At grine!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Zelinasmor

Hvornår grinte jeres for første gang???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Muhmi

xoxotasha skriver:

Tror sådan et rigtigt grin var omkring de 6-7 mdr.

Før det var det hvin af glæde og store smil...

Anmeld

10. januar 2012

hautecouture

xoxotasha skriver:

Førate rigtige grin, som endte ud i et kæmpe grineflip, hvor hun slet ikke kunne stoppe igen, kom lige inden hun blev 3 mdr.

Anmeld

10. januar 2012

Zelinasmor

Så helt små kan ikke grine?? Jeg lå i morges og pjattede og kildede min datter på 7 uger. Hun smilte over hele 5øren (ikke noget nyt i det) men da jeg kilder hende begynder hun pludselig at grine (som jeg hører andre små børn grine!)

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

Muhmi skriver:

Tror sådan et rigtigt grin var omkring de 6-7 mdr.

Før det var det hvin af glæde og store smil...

Ej, nu jeg tænker over det var det omkring de 5-6 mdr... Det er dælme svært at huske... Men der var man bestemt heller ikke i tvivl om at det var et rigtigt sådan "HØHØ" grin Før det syntes jeg godt at man kunne være lidt i tvivl

Anmeld

10. januar 2012

Dianaaa

xoxotasha skriver:

3 måneder var min dreng da han begyndte at grine

det er bare den lækreste lyd

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

xoxotasha skriver:

Så helt små kan ikke grine?? Jeg lå i morges og pjattede og kildede min datter på 7 uger. Hun smilte over hele 5øren (ikke noget nyt i det) men da jeg kilder hende begynder hun pludselig at grine (som jeg hører andre små børn grine!)

Johow, det kan de i hvert fald... Som sagt så kan jeg ikke huske det 100% men jeg ved i hvert fald at jeg ikke var tvivl omkring de 5-6 mdr. og der brød han også spontant ud i latter... Når jeg har kildet Silas tidligere har han klukket, men ikke grinet voldsomt

Anmeld

10. januar 2012

Zelinasmor

Muhmi skriver:

Johow, det kan de i hvert fald... Som sagt så kan jeg ikke huske det 100% men jeg ved i hvert fald at jeg ikke var tvivl omkring de 5-6 mdr. og der brød han også spontant ud i latter... Når jeg har kildet Silas tidligere har han klukket, men ikke grinet voldsomt

Okay. Havde bare en der rettede mig på min facebook da jeg skrev det. Hun skrev at en på min datters alder i hvert fald ikke kunne grine endnu. Og det var altså hvad både min kæreste og jeg hørte. Så ville lige høre ad herinde

Anmeld

10. januar 2012

TrineMine86

vores lille magnus klukkede og grinede allerede da han var 2 en halv måned og nu griner han det meste af dagen, det er så skøøønt

Anmeld

10. januar 2012

Fenja09

Vores lille pige på lidt over 4 måneder griner ikke rigtig endnu, hun smiler og der kommer masser af lyde ud, men det er ikke latterudbrud hun kommer med endnu. Regner ikke med at der går så længe før det sker

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.