Ny uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja det er ikke nemt at få et job i dag. 

Derfor kunne jeg tænke mig at få en ny uddannelse. Jeg er nu social og sundhedshjælper, og er faktisk lige blevet færdig  

Men er der et sted på nettet, hvor man kan se hvilke uddannelser der passer til en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Lunae

Anonym skriver:

Ja det er ikke nemt at få et job i dag. 

Derfor kunne jeg tænke mig at få en ny uddannelse. Jeg er nu social og sundhedshjælper, og er faktisk lige blevet færdig  

Men er der et sted på nettet, hvor man kan se hvilke uddannelser der passer til en?

altså UG er en super side, men jeg ved ikke om du decideret kan finde ud af det via en test eller noget.

Anmeld

10. januar 2012

dpb

umiddelbart vil jeg sige at hvis du er ssh nu, så vil jeg anbefale at du læser "videre" og bliver ssa'er  der er en del der tyder på det med tiden vil være et bedre springbræt ud fra hvad jeg har hørt altså... har ikke selv den mulighed, grundet forskellige ting.

Qnuz

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

dpb skriver:

umiddelbart vil jeg sige at hvis du er ssh nu, så vil jeg anbefale at du læser "videre" og bliver ssa'er  der er en del der tyder på det med tiden vil være et bedre springbræt ud fra hvad jeg har hørt altså... har ikke selv den mulighed, grundet forskellige ting.

Qnuz

Jeg har søgt ind på assistenten, og får svar først i feb. om jeg er kommet ind. 

Jeg tænker bare, at hvis jeg ikke kommer ind, er det godt at have noget at tage sig til. Jeg elsker at studere, og job er der jo ikke rigtig nogen af.

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

altså UG er en super side, men jeg ved ikke om du decideret kan finde ud af det via en test eller noget.

Ug.dk har jeg prøvet. synes ikke rigtig der var en ordenlig test, som man kan få noget ud af

Men tak for rådet 

Anmeld

10. januar 2012

Kloster

Hvad med at arbejde som afløser inden for dit fag? Det giver SÅÅ meget lige at arbejde som ssh før man søger ind som ssa.

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Hvad med at arbejde som afløser inden for dit fag? Det giver SÅÅ meget lige at arbejde som ssh før man søger ind som ssa.

Det gør jeg allerede Men vil gerne studere

Anmeld

10. januar 2012

Kloster

Anonym skriver:

Det gør jeg allerede Men vil gerne studere

Jamen det kan jo næsten ikke gå hurtigere

Hvis du ikke kommer ind på ssa udd i næste måned, kan du jo søge igen om 3 måneder.

Hvis det er lige meget om det er på su kan du jo "bare" frit vælge. Hvad vil du, hvordan vil du arbejde, når du er uddannet, osv osv...

Vil du være spl, lærer, pædagog, kontor-mus, soc.rådgiver, håndværker ell ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.