bliver faktisk en lille smule irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Chraz

på min ældste datters far. Han har hende hver anden fredag til mandag og det i sig selv er også helt fint. Ordningen fungerer uden problemer. Det der bare irriterer mig lidt er at jeg rigtig tit hører fra in datter at hun har sovet hos nogle venner både 2 og 3 dage (min datter er 5) og så får jeg bare lidt den tanke at hvorfor vil han have så meget samvær med hende hvis hun alligevel bliver "losset af" hos hans venner og deres børn? det burde jo sådan set være ham der har samvær. Ikke sagt at min datter ikke må lege med vennernes børn, men kunne det så ikke være om dagen, og hvis de absolut skal sove sammen kunne de så ikke gøre det hjemme hos min datters far? Hmm..

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg. Måske bare ud med min undren. Jeg er ikke gal eller noget. Bare en smule irriteret og kan ikke lade være med at undre mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

sarahb

Udtrykker din datter at hun ikke er glad ved det? For så kunne du bruge det til dit forsvar for at bringe det på banen.
Jeg ville heller ikke synes det var ok. Det er da plat. Han burde hellige sin til med sin datter, de få dage han har hende.

Anmeld

10. januar 2012

Frk.S

Jeg kan godt forstå du undrer dig.
Og jeg har da svært ved at forstå, hvorfor han ikke benytter lejligheden til at være så meget som muligt sammen med sin datter, når han nu kun ser hende hver 2. uge.

Anmeld

10. januar 2012

Chraz

sarahb skriver:

Udtrykker din datter at hun ikke er glad ved det? For så kunne du bruge det til dit forsvar for at bringe det på banen.
Jeg ville heller ikke synes det var ok. Det er da plat. Han burde hellige sin til med sin datter, de få dage han har hende.

Altså min datter virker glad nok for det. Også derfor jeg ikke har nævnt det for faren. Men jeg synes bare det er en gang fis fra hans side af. Jeg mener jo netop også at de burde være sammen. Og der er faktisk rigtig tit hvor jeg ser ham gå alene nede i byen og handle f.eks hvor han egentlig skulle være sammen med hende.

Anmeld

10. januar 2012

Sabina

Chraz skriver:

på min ældste datters far. Han har hende hver anden fredag til mandag og det i sig selv er også helt fint. Ordningen fungerer uden problemer. Det der bare irriterer mig lidt er at jeg rigtig tit hører fra in datter at hun har sovet hos nogle venner både 2 og 3 dage (min datter er 5) og så får jeg bare lidt den tanke at hvorfor vil han have så meget samvær med hende hvis hun alligevel bliver "losset af" hos hans venner og deres børn? det burde jo sådan set være ham der har samvær. Ikke sagt at min datter ikke må lege med vennernes børn, men kunne det så ikke være om dagen, og hvis de absolut skal sove sammen kunne de så ikke gøre det hjemme hos min datters far? Hmm..

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg. Måske bare ud med min undren. Jeg er ikke gal eller noget. Bare en smule irriteret og kan ikke lade være med at undre mig..

Synes overhovedet ikke, at du er gal på den.

Det giver jo ingen mening, at han skal have hende. Hvis han alligevel bare sætter hende af, hos vennerne's børn hver gang!
Hmmm... Synes du skal tage en snak med ham

Anmeld

10. januar 2012

sarahb

Chraz skriver:

Altså min datter virker glad nok for det. Også derfor jeg ikke har nævnt det for faren. Men jeg synes bare det er en gang fis fra hans side af. Jeg mener jo netop også at de burde være sammen. Og der er faktisk rigtig tit hvor jeg ser ham gå alene nede i byen og handle f.eks hvor han egentlig skulle være sammen med hende.

Man kan undre sig over de valg mennesker tager nogle gange.
Og vi kan hurtigt blive enige om at jeg også ville ligge alt min tid til mine børn på de 4 dage hvis det var mig.
Men så længe din datter ikke er ked osv. så er det jo egentligt bare hans valg.

Anmeld

10. januar 2012

Chraz

Frk.S skriver:

Jeg kan godt forstå du undrer dig.
Og jeg har da svært ved at forstå, hvorfor han ikke benytter lejligheden til at være så meget som muligt sammen med sin datter, når han nu kun ser hende hver 2. uge.

ja nemlig. Det giver ikke særlig meget mening i min verden. Det er jo der de bare burde råhygge bare de 2.. 

Anmeld

10. januar 2012

Chraz

Sabina skriver:

Synes overhovedet ikke, at du er gal på den.

Det giver jo ingen mening, at han skal have hende. Hvis han alligevel bare sætter hende af, hos vennerne's børn hver gang!
Hmmm... Synes du skal tage en snak med ham

Den eneste grund til jeg ikke har bragt det på bane er fordi min datter elsker vennernes børn og ser ud til at trives fint med det. Hun er jo vigtigst. Men i samme sekund hun giver udtryk for noget andet falder hammeren også.

Anmeld

10. januar 2012

Chraz

sarahb skriver:

Man kan undre sig over de valg mennesker tager nogle gange.
Og vi kan hurtigt blive enige om at jeg også ville ligge alt min tid til mine børn på de 4 dage hvis det var mig.
Men så længe din datter ikke er ked osv. så er det jo egentligt bare hans valg.

ja for jeg vil jo heller ikke have han blander sig i hvad der foregår herhjemme, og så skal jeg jo heller ikke blande mig i hvad der foregår der. Men som jeg også tidligere har sagt, hvis hun pludselig ændrer adfærd eller virker stresset pga det så falder hammeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.