Forhøjet barsel ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

PernilleogDennis

Ja som overskriften lyder, Kan man få det, og hvad er kravene til det?? Håber nogen har erfaring på området..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

FruStolpe

Ja som overskriften lyder, Kan man få det, og hvad er kravene til det?? Håber nogen har erfaring på området..

Hvad mener du med forhøjet barsel. Det udtryk har jeg aldrig hørt før

Anmeld

10. januar 2012

PernilleogDennis

FruStolpe skriver:

Hvad mener du med forhøjet barsel. Det udtryk har jeg aldrig hørt før

Haha, jamen jeg har ingen forstand på det? Det kan da godt være der ikke er noget der hedder det så, men hende på kommunen spurgte bare om jeg fik barsel med den højeste sats, eller den alm.. Hvor jeg kun får den alm..

-Så ville bare lige høre nogen ad om de fik mere end andre i barsel, eller om det er ens for alle uanset indkomst.. Og det skal lige siges jeg bor med min kæreste , men han er på kontanthjælp lige pt.

Anmeld

10. januar 2012

FamilenStorm

PernilleogDennis skriver:

Så er spørgsmålet, hvor skal du have din barsel fra? Uddannelse? Job? A-kasse? Eller?

Anmeld

10. januar 2012

PernilleogDennis

FamilenStorm skriver:

Så er spørgsmålet, hvor skal du have din barsel fra? Uddannelse? Job? A-kasse? Eller?

Fra kommunen, da jeg ikke har været medlem af akasse længe nok.. Og mit vikariat udløb her den 31/12 ..

Anmeld

10. januar 2012

sarahb

Fra kommunen, da jeg ikke har været medlem af akasse længe nok.. Og mit vikariat udløb her den 31/12 ..

så er det derfor, det er taget efter indtægt mener jeg.

Anmeld

10. januar 2012

MSM

Så kommer det vidst an på din indtægt de sidste 13 uger, mener jeg det er, inden du går på barsel. Altså om du får den højeste dagpengesats eller mindre.. Men ring til kommunen og forhør dig.. det er vidst det mest sikre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.