Stem på mig(Masterchef)!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Muhmi

B&J skriver:

under ansøg står der noget med småt der skulle gerne stå log ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Muhmi

Kathepige skriver:

Man søger 12 deltagere, hvor to kommer direkte forbi en ekstra casting. Resten skal i gennem møllen. Det er en lille konkurrence jo

Forresten, undskyld jeg lige spammer din tråd

Men ville jo gerne kunne stemme på dig

Anmeld

10. januar 2012

B&J

søde  hvordan er det du gemmer billede af det hele så kan jeg sende dig det så du kan se hvordan det står fra min kærestes profil

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

B&J skriver:

søde  hvordan er det du gemmer billede af det hele så kan jeg sende dig det så du kan se hvordan det står fra min kærestes profil

Du har internet siden som du gerne vil tage billedet af og så på dit tastetur trykker du på "print screen"-knappen, den er for det meste oppe i højre hjørne af tasteturet.. Derefter går du ind i programmet "Paint" og når du er derinde holder du Ctrl+v inde og så popper billedet frem... Så gemmer du og overfører herinde

Anmeld

10. januar 2012

B&J

Muhmi skriver:

Du har internet siden som du gerne vil tage billedet af og så på dit tastetur trykker du på "print screen"-knappen, den er for det meste oppe i højre hjørne af tasteturet.. Derefter går du ind i programmet "Paint" og når du er derinde holder du Ctrl+v inde og så popper billedet frem... Så gemmer du og overfører herinde

for en i jaaa.. den knap har jeg ikke plejer af trykke på en eller 3 knapper hvilken kan jeg ikke huske og ja ved sku ikke lige hvad jeg gør hihihihih

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

B&J skriver:

for en i jaaa.. den knap har jeg ikke plejer af trykke på en eller 3 knapper hvilken kan jeg ikke huske og ja ved sku ikke lige hvad jeg gør hihihihih

Hihi!!  Ja så kan jeg ikke hjælpe dig... Så nørdet er jeg ikke at jeg ved hvilket tastetur du har dig

Anmeld

10. januar 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hihi!!  Ja så kan jeg ikke hjælpe dig... Så nørdet er jeg ikke at jeg ved hvilket tastetur du har dig

de med en bærbar hihihihihi..... men fuck nu det for under min kærestes der hvor der står fleste setmmer lige så på din lige der under står der log ind men husk at trykke syntes godt om

Anmeld

19. januar 2012

dpb

Haha! Så ER det ikke mig der er blind... Men okay nu får i HELE siden

Havde samme "problem" og er rimelig sikker på det dels har noget med ens ps's sikkerheds instillinger at gøre også

Anyway, jeg valgte at trykke på "vis alle" knappen som du har på dit sidste (3) print screen billede, og så kunne jeg søge og  stemme

Qnuz

Anmeld

19. januar 2012

lucas<3

stemt..

Anmeld

19. januar 2012

Flødebollen

lucas<3 skriver:

stemt..

Taaak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.