Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måske et dumt spørgsmål, men er begyndt at spille wordfeud, og kom lige i tanke om det koster noget at spille?
Bare før jeg bliver alt for afhængig af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nix, ganske gratis. Gudskelov
Hilsen en afhængig
Mor010711 skriver: Nix, ganske gratis. Gudskelov Hilsen en afhængig
louise4060 skriver: Det er altså ikke gratis.. Du spiller over nettet.. Og derfor koster det data... Så bestemt ikke gratis... Når du sidder i selve programmet svare det til at du sidder på nettet på din tlf
Det er altså ikke gratis.. Du spiller over nettet.. Og derfor koster det data... Så bestemt ikke gratis... Når du sidder i selve programmet svare det til at du sidder på nettet på din tlf
Ok tak. Jeg er på det trådløse net derhjemme, så det går nok Så må jeg bare lade være med at spille det for meget ude
louise4060 skriver: Nope det koster data
Nope det koster data
Spiller på Ipad'en derhjemme, så derfor jeg ikke tænker over data. Men det siger vel lidt sig selv at hvis man spiller på telefonen, så koster det data. Spillet i sig selv koster ikke noget
Alle snakker om det..
og jeg tænker bare?HVAD ER DET ?
emsaroto skriver: Alle snakker om det.. og jeg tænker bare?HVAD ER DET ?
Det er et spil på mobilen der minder meget om scrabble .. Meget sjovt faktisk .. Og en tidsrøver
morethanperfect skriver: Det er et spil på mobilen der minder meget om scrabble .. Meget sjovt faktisk .. Og en tidsrøver
hehe tak for info
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128