Har hun ondt, når hun skal sove?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Har den aller mest dejlige datter, men vi har et lille problem, når hun skal sove...

Når hun kommer ned og ligge begynder hun at skrige og vende og dreje sig (ligesom hun har ondt), men er det bare ren og skær træthed og fordi hun ikke vil overgive sig?

Hvis jeg begynder at vugge hende, falder hun hen med det samme, men får jo bare et stort problem, når hun vokser ud af liften, hvis jeg vænner hende til det... Har I evt. nogle gode råd til, hvordan jeg kan få vendt hende fra at skulle vugges, hvis det "bare" er fordi hun ikke vil overgive sig?

Hvis hun har ondt, vil jeg jo mere end noget andet i verden sørge for, at få det behandlet, men i og med hun falder til ro, når jeg vugger hende, tror jeg ikke hun har ondt - men hvad siger I piger?

Håber I kan hjælpe mig lidt (Hun er forresten 3½ måned)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

PJessen

Har du talt med din læge ?? Det kun godt lyder som om det er ørene den er gal med, vores datter fik mellem øres betændelse 6 måneder gammel og der døjer vi også meget med hun ikke ville ligge ned så hun faldt i søvn på vores arm og blev ved med og få det en gang om måneden da vi havde fået pincelin tre gange sagde vi stop og kom så til en ørelæge så i oktober 2011 fik hun lagt dræn i, og siden har vi ikke haft problemer med og få hende til og ligge i sin egen seng og sove så det er dejlig hun var 11 måneder da hun fik lagt dræn i... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.