Indberetning til kommunen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

.... Så er det imorgen at min indberetning lander hos en familie.
- Men jeg har nogle spørgsmål..

Jeg er for det første ved at sk*de i bukserne...
Nu snakkede jeg med en tidligere kollega om det, (jeg brød min TSP - men mit firma fyre mig ikke) og hun valgte at ringe til kommunen og fortælle det.

Hun har så valgt at fortælle en heeeeeelt anden historie end det jeg fortalte, og kommunen ringer til mig for at jeg skal "godkende" denne. Jeg siger så at det var IKKE det der skete, og hun siger så at hun ikke kan skrive mig som anonym, da jeg er i et fag for jeg IKKE må være anonym.

Mit spørgsmål er:
Kan hun skrive mit navn på den tidligere kollegas forklaring? Hun kender ikke hjemmet, familien, børnene og sidder i den anden ende af sjælland - det er MIG der har været i hjemmet.
Og kan der ske mig noget? Kan de kræve et møde med mig (familien)?
OG det skal siges at jeg har i 3 1/2 uge forsøgt at komme igennem til den latterlige sagbehandler, men hun er ALDRIG til at træffe, så har ikke kunne sikre mig at det er min version!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Anonym trådstarter

????????

Og... Kommunen tog straks derud efter min kollegas indberetning, og der sagde de deres version og den "matcher" min.. Vil de så ikke tro mest på det?..

Anmeld

9. januar 2012

CS

Aner det slet ikke - men ville ikke lige smutte forbi ude at skrive. For sikke en træls situation. Men er der ikke en anden sagsbehandler du kan vende din situation med når nu den anden sagsbehandler ikke er til at træffe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.