Nogle der kan hjælp mig igen er lost??.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg har jo fået kontanthjælp her den 1 jan eller 31 dec som gælder fra 1 jan til 31 jan det ville så sige jeg er forudbetalt.Men vi stå også skal flytte + ny kommunen men under deres hjemmeside stå der man er bagud betalt så er det jeg spør for jeg så ikke penge f.eks her 1 feb fra den nye kommunen hvis jeg søge nu her snart?? eller skal jeg have for min gammel kommunen??.

Meget hved jeg om kommunes regler osv. Men lige det her hved jeg godt nok ikke lige.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Henriette Skjoldborg skriver:

Jeg har jo fået kontanthjælp her den 1 jan eller 31 dec som gælder fra 1 jan til 31 jan det ville så sige jeg er forudbetalt.Men vi stå også skal flytte + ny kommunen men under deres hjemmeside stå der man er bagud betalt så er det jeg spør for jeg så ikke penge f.eks her 1 feb fra den nye kommunen hvis jeg søge nu her snart?? eller skal jeg have for min gammel kommunen??.

Meget hved jeg om kommunes regler osv. Men lige det her hved jeg godt nok ikke lige.

Mvh Henriette

Altså som jeg læser det på borger, så er alt kontanthjælp bagud betalt. Det jeg fik den 31 jan var fra 1 dec til 31 dec

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

9. januar 2012

H+S Skjolgborg.

numsefisk skriver:

Altså som jeg læser det på borger, så er alt kontanthjælp bagud betalt. Det jeg fik den 31 jan var fra 1 dec til 31 dec

problem er det er mit ikke det er fra 1 jan til 31 jan det stå der på min lønseddel det der er underligt for ja det samme læse jeg som du skriver.men hvad pokke gør man så stå jeg så unden penge i feb mdr eller??

Anmeld

9. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Henriette Skjoldborg skriver:

problem er det er mit ikke det er fra 1 jan til 31 jan det stå der på min lønseddel det der er underligt for ja det samme læse jeg som du skriver.men hvad pokke gør man så stå jeg så unden penge i feb mdr eller??

Må jeg spørge hvor længe du har været på kh.

Det er ikke start hjælp du har fået vel?

Jeg ville nok ringe til den gamle kommune i morgen og så den nye

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

9. januar 2012

H+S Skjolgborg.

bum bum bum siden ja ca sep 1997 føde så i jan 2001 også kom jeg på rev afd igellem køge kommunen men 1 dec 2005 flytte jeg til korsør og mener det var i 2007-2008 kom jeg tilbage på kontanthjælps afd pga der var gået 5 år uden nogle ting var sket og nu er jeg så snart afslutte min arbejdesprøveningen på fredag de ville den 27 juli 2011 have mig på pension men jeg sagde nej ellers nej tak og holde hved om et flexjob så skulle i to arbejdesprøveningen over de næste 6-8 mdr her 2 steder men er nu færdig med den første her 13 jan men vi stå og skal flytte til haslev nu her så ? hvor skal jeg have penge fra 1 feb ny eller gammel kommune.

Anmeld

9. januar 2012

H+S Skjolgborg.

igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.