5 mdr og fuld narkose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

*Louise*

Nikoline har nu 3gangen i hendes kun 5 mdr gamle liv, haft mellemøresbetændelse....... Idag har hun været til ørelæge og de besluttede hun skal have lagt dræn i.... Og allerede på mandag! 

Øvede jo godt det bare et lille bitte indgreb og at det er rutine for de dygtige ørelæger..... Men føj jeg bryder mig ikke om at jeg min lille baby pige skal ligges i fuld narkose!!!! 

Måtte bare lige ud med det, mange andre syntes det erbroget pjat jeg kan være nervøs over så lidt, det er jo bare dræn..... 

Tak fordi du læste med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mette.

*Louise* skriver:

Nikoline har nu 3gangen i hendes kun 5 mdr gamle liv, haft mellemøresbetændelse....... Idag har hun været til ørelæge og de besluttede hun skal have lagt dræn i.... Og allerede på mandag! 

Øvede jo godt det bare et lille bitte indgreb og at det er rutine for de dygtige ørelæger..... Men føj jeg bryder mig ikke om at jeg min lille baby pige skal ligges i fuld narkose!!!! 

Måtte bare lige ud med det, mange andre syntes det erbroget pjat jeg kan være nervøs over så lidt, det er jo bare dræn..... 

Tak fordi du læste med....

Jeg kan godt forstå du er nervøs og selvfølgelig er det en stor ting for jer. Jeg ville have det præcis som dig, også selvom det er en lille ting og de er rigtig dygtige til det.

Jeg håber det kommer til at hjælpe jeres lille pige, så hun ikke skal døje mere med ørene. Held og lykke mandag. 

Anmeld

9. januar 2012

Caroline86

det er da klart du ikke bryder dig om det, søde! Det er da også en død ubehagelig tanke at den lille mus skal i narkose

Men du skal, som du selv siger, fokusere på at det er rutine og det er dygtige til det og har styr på det!

Hun er jo en sej lille pige, så hun skal skam nok tage det i stiv arm, men sørg lige for at passe på dig selv og dine følelser i det her, for det er ok at blive ked og bange

knus og kram til dig!!!! du ved hvor jeg er

Anmeld

9. januar 2012

dorthemus

*Louise* skriver:

<p> Nikoline har nu 3gangen i hendes kun 5 mdr gamle liv, haft mellemøresbetændelse....... Idag har hun været til ørelæge og de besluttede hun skal have lagt dræn i.... Og allerede på mandag!&nbsp;</p><p> Øvede jo godt det bare et lille bitte indgreb og at det er rutine for de dygtige ørelæger..... Men føj jeg bryder mig ikke om at jeg min lille baby pige skal ligges i fuld narkose!!!!&nbsp;</p><p> &nbsp;</p><p> Måtte bare lige ud med det, mange andre syntes det erbroget pjat jeg kan være nervøs over så lidt, det er jo bare dræn.....&nbsp;</p><p> Tak fordi du læste med....</p>

Min datter varbi fuld narkose i en time ca. da hun var 5 måneder. Hun skulle have fjernet de ekstra fingre og tæer hun blev født med. Det var ikke sjovt og jeg græd som pisket da jeg forlod rummet efter hun var lagt i narkosen For et par måneder siden fik hun også dræn men det er kun i max 10 min de er væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.