Det er slet ikke til at forstå :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Mizz-sommer

Hej allesammen

håber i har det godt!

- her går det bare der ud af. det er ikke til at forstå at bettemand er 3 uger gammel synes godt nok at tiden flyver afsted.

han er bare så dejlig nem.

og synes da også lige i skulle se min dejlige søn Matti <3

kh mizz-sommer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

4kløver

Hvor er han dejlig.

Anmeld

9. januar 2012

Mizz-sommer

4kløver skriver:

Hvor er han dejlig.

mange tak :d

Anmeld

10. januar 2012

Mira0911

Smuk knægt... Man er slet ikke i tvivl om hvem farmand er... 

Anmeld

10. januar 2012

Lotus86

Han er godt nok en lækker lille en

Anmeld

10. januar 2012

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Smuk knægt... Man er slet ikke i tvivl om hvem farmand er... 

mange tak søde..

nej de´t er man ikke :d

men jeg føler sq ikke jeg gør det godt nok søde

Anmeld

10. januar 2012

Mizz-sommer

Lotus86 skriver:

Han er godt nok en lækker lille en

10000 tak

han er også dejlig også liner han sin far

Anmeld

10. januar 2012

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

mange tak søde..

nej de´t er man ikke :d

men jeg føler sq ikke jeg gør det godt nok søde

Søde hold op med det der... 

Hvorfor skulle du ikke gøre det godt nok? 

I fik masser af ros sidst sundhedsplejersken var der... Og det er gode tegn, så både dig og manden gør et godt stykke arbejde.. 

Som første gangs, vil man altid være nervøs for om man nu gør det godt nok... Jeg husker det selv.. Så længe man får ros af sundhedsplejersken, så er der ikke noget at komme efter... 

Anmeld

10. januar 2012

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Søde hold op med det der... 

Hvorfor skulle du ikke gøre det godt nok? 

I fik masser af ros sidst sundhedsplejersken var der... Og det er gode tegn, så både dig og manden gør et godt stykke arbejde.. 

Som første gangs, vil man altid være nervøs for om man nu gør det godt nok... Jeg husker det selv.. Så længe man får ros af sundhedsplejersken, så er der ikke noget at komme efter... 

jah ved det.. men han smiler ikke så meget.. også når han skal sove om natten efter anden gang vi har vært oppe komme han hen og sover ved os. og synes bare han sover få meget...

Anmeld

10. januar 2012

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

jah ved det.. men han smiler ikke så meget.. også når han skal sove om natten efter anden gang vi har vært oppe komme han hen og sover ved os. og synes bare han sover få meget...

Det med smil det skal nok komme... Det er meget inviduelt med babyer hvornår de smiler osv osv... Lina begyndte først at smile da hun næsten var 3 mdr gammel... 

Det er meget normalt at Matti sover meget, han er ikke ret gammel... Det skal nok ændre sig til at han har flere vågne timer når han bliver lidt ældre... omkring 3-4 mdr alderen - Men det er meget forskelligt... 

Her kan du lige få en "oversigt" over Lina's søvn i et døgn! 

Vi står op kl. 6.00 Giver mad, skifter ble og leger lidt (trillelege) 

8.00 ligger vi os igen og sover frem til kl. 11.30 - 12.00 (Det kan variere meget, hvis jeg har Julie hjemme er dagen meget anderledes end normalt) 

11.30 - 12.00 Mad tid, skifte ble og lege.. Her på det tidspunkt er hun vågen helt frem til kl. 15.45 ca får noget at spise igen, skiftes og puttes til at sove igen omkring kl. 17.00 

Hun vågner altid kl. 19.30 - Spise, skifte ble og lege og puttes igen.. Hun holder sig vågen fra 19.30 frem til kl. 22.00 sover lidt igen... 

Vågner så igen kl. 00.00, spise, skifte ble og puttes igen der er kl. tit 1.30 -02.00 og så sover hun frem til kl. 06.00 igen... Sådan er dagene stort set hver dag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.