Taske over skulder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Kloster

Hej.

Jeg har fået ny taske i dag. Jeg er højre håndet og min taske hænger over højre skulder. Jeg har så lagt mærke til at alle de tasker jeg har med lynlås i, sidder hanken på lynlåsen bagud - altså "omme ved min ryg". Tænkte så om det er meningen, jeg skal have tasken på venstre skulder, når jeg er højrehåndet.

Hvad gør I?

Højre håndet = højre skulder

Højre håndet = venstre skulder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

2babygirls

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har fået ny taske i dag. Jeg er højre håndet og min taske hænger over højre skulder. Jeg har så lagt mærke til at alle de tasker jeg har med lynlås i, sidder hanken på lynlåsen bagud - altså "omme ved min ryg". Tænkte så om det er meningen, jeg skal have tasken på venstre skulder, når jeg er højrehåndet.

Hvad gør I?

Jeg er venstre håndet og har den på højre skulder, for det er mest behageligt for mig

Anmeld

9. januar 2012

Laulund87

Tina&Martin skriver:

Jeg er venstre håndet og har den på højre skulder, for det er mest behageligt for mig

Samme her

Anmeld

9. januar 2012

TWT

Kloster skriver:

Hej.

Hvad gør I?

Jeg er højrehåndet, men tasken er på venstre skulder 

Anmeld

9. januar 2012

2babygirls

Laulund87 skriver:

Samme her

Anmeld

9. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er højrehåndet og har tasken over venstre skulder. Det andet ville føles akavet for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.