Chris Medina - What Are words.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Emily2012<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Arh det ved jeg ikke noget om????? Hvem går den til??

I videoen er der en kvinde.. Hans forlovede.. Som kom ud for en (bil)ulykke? og kan nærmest intet selv..

Sangen er skrevet til hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Emily2012<3

Chraz skriver:

ja det er i hvertfal hvad jeg vil kalde ægte kærlighed! Synes det er så stort og flot af hende at han stadig elsker hende ligeså højt som han altid har gjort og bliver hos hende

Ja det er bare ægte kærlighed det der..

Det er så fantastisk.. Har bare ikke andre ord for det.. 

Anmeld

9. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Emily-2012 skriver:

I videoen er der en kvinde.. Hans forlovede.. Som kom ud for en (bil)ulykke? og kan nærmest intet selv..

Orrrrrh. Jeg har ikke set videoen...Den må jeg se...

Anmeld

9. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Og egentlig lidt æhm ikke besynderligt men.. arh mangler et ord.. - For når jeg hører den tænker jeg allltid på min kæreste. OFCOURSE og om at når jeg siger jeg vil gå igennem ild og vand for ham så mener jeg det og at jeg vil stå ham bi uden anset hvad der sker..

Han har været ude for en fald ulykke, da vi havde været sammen i 6 måneder, han brækkede ryggen 2 steder, fik kronisk hjernerystelse, er blev hjerneskadet (ikke så det har skadet det fysiske, men ang. det kognitive som tænkning, overskud, koncentration etc.)
Under hele genoptræningen af ryggen levede vi i frygt for at han blev lam da brudene først blev opdaget 3 måneder efter ulykken og de derfor er vokset forkert sammen. Han sagde altid : Jeg kan ikke klare at blive lam for så forlader du mig og mit svar var altid - Nej det gør jeg ikke, det betyder intet for mig...Men igen vhad ved ejg, kan ikke forudse hvordan jeg ville reagere hvis han nu var blevet lam. Men den bekræftiger mig da bare i at der er nogen der kan se igennem.. Det må da være ægte kærlighed..

Så nu må jeg da helt klart se den film... <3

Anmeld

9. januar 2012

Emily2012<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Og egentlig lidt æhm ikke besynderligt men.. arh mangler et ord.. - For når jeg hører den tænker jeg allltid på min kæreste. OFCOURSE og om at når jeg siger jeg vil gå igennem ild og vand for ham så mener jeg det og at jeg vil stå ham bi uden anset hvad der sker..

Han har været ude for en fald ulykke, da vi havde været sammen i 6 måneder, han brækkede ryggen 2 steder, fik kronisk hjernerystelse, er blev hjerneskadet (ikke så det ahr skadet det fysiske, men ang. det kognitive som tænkning, overskud, koncentration etc.)
Under hele genoptræningen af ryggen levede vi i frygt for at han blev lam da brudene på opdaget 3 måneder efter ulykken og de derfor er vokset forkert sammen. Han sagde altid : Jeg kan ikke klare at blive lam for så forlader du mig og mit svar var altid - Nej det gør jeg ikke, det betyder intet for mig...

Så nu må jeg da helt klart se den film... <3

Årh.. Fik helt gåsehud..

Men helt klart en video du skal se så.. 

Anmeld

9. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Emily-2012 skriver:

Årh.. Fik helt gåsehud..

Men helt klart en video du skal se så.. 

Jeg ahr lige rettet lidt i svaret da noget af det blev væk da jeg postede det.
Men skrev bare at Chris medinas oplevelse bekræftiger mig i at nogen rent faktisk blvier hos deres kære påtrods.. Det må da være ægte kærlighed.. For selvom jeg den gang sagde jeg ville blvie, ja så ved ejg det jo faktisk ikke.. Ikke at det jeg sagde ikke var sandt, men man ved jo aldrig hvordan man reagere og hvordan den det handler om selv bliver..

Anmeld

9. januar 2012

hautecouture

Ville bare lige dele denne sang.. 

Er bare HELT tosset med den.. Synes den er SÅÅÅ god.. 

Håber det er det rette link.

Den er også bare goood

Lige for tiden, skråler jeg med på den her (den får også Aya til at falde til ro når hun er sur Jeg sætter den på, gråden stopper, hun spærrer øjnene op og så lytter hun bare med en diskret lille smil Det er fantastisk skønt :  

http://youtu.be/Q2jnF1pOHyw

Anmeld

9. januar 2012

hende-nanna

Emily-2012 skriver:

Ville bare lige dele denne sang.. 

Er bare HELT tosset med den.. Synes den er SÅÅÅ god.. 

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

Håber det er det rette link.

Rigtig god sang du har linket til - har desværre hørt den for meget, lige da den kom frem, så er kørt lidt træt i den - men smuk, det er den! 

Min yndlingssang lige pt. er et styks party musik, nemlig:

R.I.O - Turn This Club Around

http://www.youtube.com/watch?v=kvum8Yb94sw&ob=av3e 

Anmeld

9. januar 2012

Frk-Lotusblomst

*VRRRRÆÆÆÆÆÆLLL* - Så smukt og så tragisk. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.