I videoen er der en kvinde.. Hans forlovede.. Som kom ud for en (bil)ulykke? og kan nærmest intet selv..
Sangen er skrevet til hende.. 
Og egentlig lidt æhm ikke besynderligt men.. arh mangler et ord.. - For når jeg hører den tænker jeg allltid på min kæreste. OFCOURSE og om at når jeg siger jeg vil gå igennem ild og vand for ham så mener jeg det og at jeg vil stå ham bi uden anset hvad der sker..
Han har været ude for en fald ulykke, da vi havde været sammen i 6 måneder, han brækkede ryggen 2 steder, fik kronisk hjernerystelse, er blev hjerneskadet (ikke så det har skadet det fysiske, men ang. det kognitive som tænkning, overskud, koncentration etc.)
Under hele genoptræningen af ryggen levede vi i frygt for at han blev lam da brudene først blev opdaget 3 måneder efter ulykken og de derfor er vokset forkert sammen. Han sagde altid : Jeg kan ikke klare at blive lam for så forlader du mig og mit svar var altid - Nej det gør jeg ikke, det betyder intet for mig...Men igen vhad ved ejg, kan ikke forudse hvordan jeg ville reagere hvis han nu var blevet lam.
Men den bekræftiger mig da bare i at der er nogen der kan se igennem.. Det må da være ægte kærlighed..
Så nu må jeg da helt klart se den film... <3
Anmeld