pægagog uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Mariajny

Jeg tænker på at tage pædagogisk assistent uddannelsen, så læste jeg at man kunne gøre det på kortere tid hvis man havde erhverserfaring.
jeg har arbejdet 5 år inden for ældreplejen, vil det tælle som erfaring ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Pianisten

Mariajny skriver:

Jeg tænker på at tage pædagogisk assistent uddannelsen, så læste jeg at man kunne gøre det på kortere tid hvis man havde erhverserfaring.
jeg har arbejdet 5 år inden for ældreplejen, vil det tælle som erfaring ??

Jeg mener jeg læste et sted at alt arbejde med mennesker tæller som erhvervserfaring inde for det felt

Anmeld

9. januar 2012

christina92

Hej

Når det er så længe du har arbejdet indenfor felten, vil jeg bestemt mere du kan få merit!

Men jeg vil klart anbefale dig at overveje at tage pædagoguddannelsen i stedet da du ikke får ret store muligheder med assistenten evt. snakke med en studievejleder om det

Anmeld

9. januar 2012

Mariajny

christina92 skriver:

Hej

Når det er så længe du har arbejdet indenfor felten, vil jeg bestemt mere du kan få merit!

Men jeg vil klart anbefale dig at overveje at tage pædagoguddannelsen i stedet da du ikke får ret store muligheder med assistenten evt. snakke med en studievejleder om det

ja jeg vil gerne ende som social pædagog. men kan jeg også få merit på pædago uddannelsen?

Anmeld

9. januar 2012

christina92

Mariajny skriver:

ja jeg vil gerne ende som social pædagog. men kan jeg også få merit på pædago uddannelsen?

EJg går på andet semester nu her og skal ud i første praktik, og flere fra min klasse har mulighed for merit. hvertfald her i den første praktik. men tjek med en studievejleder  det ville jo være skønt hvis du kunne smutte let igennem både 1. og 2. praktik.

Anmeld

9. januar 2012

Mariajny

christina92 skriver:

EJg går på andet semester nu her og skal ud i første praktik, og flere fra min klasse har mulighed for merit. hvertfald her i den første praktik. men tjek med en studievejleder  det ville jo være skønt hvis du kunne smutte let igennem både 1. og 2. praktik.

ja netop.. vil gerne være hurtig færdig, da jeg er 26 nu..

Anmeld

9. januar 2012

wamse

Det må så være noget forskelligt fra seminarierne, for ingen i min klasse har kunnet få merit for noget af det vi før har lavet.  Ud over det, så giver det mening, at tage det i den rækkefølge der er med praktik, for det er er jo en udviklingsproces, hvor vores ansvar, viden og kunnen øges 

Men kan kun anbefale uddannelsen 

Anmeld

9. januar 2012

DitteFisk

Ja du kan få merit på pædagog-uddannelsen, hvis du har 5 års erhvervserfaring Jeg vil også klart anbefale dig at tage selve pædagoguddannelsen frem for assistenten, da assistenten blot tager tid og ikke rigtig giver dig noget. Jeg er på 6. semester - pædagoguddannelsen - på social-pædagogisk profil - og glad for det. 

Anmeld

9. januar 2012

Mariajny

Gigl skriver:

Ja du kan få merit på pædagog-uddannelsen, hvis du har 5 års erhvervserfaring Jeg vil også klart anbefale dig at tage selve pædagoguddannelsen frem for assistenten, da assistenten blot tager tid og ikke rigtig giver dig noget. Jeg er på 6. semester - pædagoguddannelsen - på social-pædagogisk profil - og glad for det. 

super og det er jo den samme vej jeg vil. jeg må ringe derop i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.