Update: Mine forældre skal måske gå fra hinanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Bare lige en update, på dem der skrev i tråden i sidste uge.

Mine forældre HAR tænkt, HAR savnet hinanden og HAR besluttet, hvad der skal gøre for at redde deres forhold - og er flyttet sammen igen

Jeg er bare rigtig glad for at historien har taget den drejning.

Tak for støtten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Mine forældre HAR tænkt, HAR savnet hinanden og HAR besluttet, hvad der skal gøre for at redde deres forhold - og er flyttet sammen igen

Tak for støtten.

Det lyder som en lykkelig historie

Læste godt dit indlæg, og er glad på dine vegne over, at du alligevel ikke blive skilsmisse barn. Voksen eller barn, det er elendigt. Siger en, der har været det siden hun var 3.

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Det lyder som en lykkelig historie

Læste godt dit indlæg, og er glad på dine vegne over, at du alligevel ikke blive skilsmisse barn. Voksen eller barn, det er elendigt. Siger en, der har været det siden hun var 3.

Jeg er skilsmissebarn. 1. gang som 8 årig, men jeg ser ikke min mor og mine forældre (altså far og kone) har været sammen i mere end dobbelt så mange år, som min oprindelige mor og far. Det føltes bare virkelig dobbelt træls, i forhodl til da jeg var 8 år...

Anmeld

9. januar 2012

M&N

Anonym skriver:

Tak for støtten.

Har ikke læst dit tidligere indlæg, men hvor er jeg glad på dine forældres vegne 

Det er da dejligt at de alligevel har "fundet" hinanden igen, og har valgt at blive sammen. Det er da fantastisk ..

Det ser man jo ikke så tit.

Knus fra en som selv har forældre der er skilt 

Anmeld

9. januar 2012

Pige2009

Sikke en dejlig nyhed - håber de finder ud af det og finder lykken med hinanden ige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.