Spørgsmål ang. aktieselskab og lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

QueDee

Stumpen skriver:

Pengene skal lånes til at renoverer omkllædningsrum for... Ikke privat..

Nå men så vil jeg svare B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Zafir

Stumpen skriver:

De minder i øvrigt meget om hinanden, så hvordan låner man penge i en ApS?

Altså, når selskabet er igang, kan du låne penge i det. Du kan ikke låne til at oprette firmaet. Så as skal du have en halv Mill på kiste bunden. Aps skal du have 125 tusind. De penge hæfter du for hvis du går ned. Men du Jan sagtens låne 2 Mill i et Aps... Hvis du har eb idé de tror på. Mmm...

Jeg ved ikke om det giver mening?

Hvorfor skal vide alt det som kontor dame?

Anmeld

9. januar 2012

Stumpen

Zafir skriver:

Altså, når selskabet er igang, kan du låne penge i det. Du kan ikke låne til at oprette firmaet. Så as skal du have en halv Mill på kiste bunden. Aps skal du have 125 tusind. De penge hæfter du for hvis du går ned. Men du Jan sagtens låne 2 Mill i et Aps... Hvis du har eb idé de tror på. Mmm...

Jeg ved ikke om det giver mening?

Hvorfor skal vide alt det som kontor dame?

Det er til denne her eksamen, hvor jeg skal vise at jeg kan finde ud af salg & service, it, erhvervsøkonimi, innovation, logistik osv.. Fag jeg har taget på 12 uger til sammen, så jeg stiller nok højere forventninger til mig selv end jeg skal...

Anmeld

9. januar 2012

Zafir

Stumpen skriver:

Det er til denne her eksamen, hvor jeg skal vise at jeg kan finde ud af salg & service, it, erhvervsøkonimi, innovation, logistik osv.. Fag jeg har taget på 12 uger til sammen, så jeg stiller nok højere forventninger til mig selv end jeg skal...

Så krydser jeg fingre for at du bliver en rigtig dygtig kontordame

Anmeld

9. januar 2012

Stumpen

Zafir skriver:

Så krydser jeg fingre for at du bliver en rigtig dygtig kontordame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.