Julie brugte kun sutten til at at falde i søvn på, vi har i et stykke tid informeret hende hver dag at sutten skal helt væk, da Julie er en stor pige nu... 
Vi startede missionen i Lørdags da hun skulle i seng...
Jeg havde forventet at der vil komme det slemmeste og groveste skrigeri fra hende osv... Så jeg var rigtig spændt på det hele... 
Hele Lørdag havde jeg informeret hende om at når hun skulle i seng om aften skulle hun ikke bruge sut mere.. For store piger bruger ikke sut...
Må indrømme at jeg slet ikke var forberedt at hun forstod det jeg sagde... Hun begyndte efterfølgende at gå og sige "Moooar, sut helt væk"
Det blev sengetid for Julie, vi gjorde hende klar og jeg puttede hende...
Da jeg puttede hende, begyndte hun at spørge til sutten, hvor jeg fortalte hende, at store piger som hende bruger ikke sut når de skal sove... Efter det, fik hun forklarede sig en rigtig laaaaang historie om sutten og at den var helt væk osv...
Jeg sagde godnat osv og gik ud fra værelset... Hun var meget meget stille, så troede hun var faldt i søvn, jeg listede ind for at kigge og hun lå bare og kiggede...
Spurgte også til sutten der...
Der gik 2½ time før hun sov tungt... 
Igår aftes gjorde vi samme proces som aften før... Inden jeg nåede at sige godnat til hende, fik hun sagt "Moar, Julie stor pige"... Ja min skat, du er en stor pige... Julie: "Sut helt væk" Hun lagde sig til at sove med det samme uden problemer...
Så det er bare gået så godt, meget bedre end jeg havde forventet... 
Så jeg er faktisk en pænt stolt mor - Hvor mange har sagt "Man kan da ikke være stolt over at ens barn er stoppet med at bruge sut?
"
Tak for lort siger jeg bare...
Julie render rundt hele tiden og siger "Moaaaar, Julie stor pige, sut helt vææk"
Hun er sq sød,...