Blogspot eller Wordpress?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

.....

Hvorfor en side er den bedste at lave blog på?
Fordele og ulemper?

Hvordan laver man sin blog privat, så ingen kan søge på den/se den, medmindre de kender adressen til bloggen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

An&Jo

Strawberry skriver:

Fordele og ulemper?

Hvordan laver man sin blog privat, så ingen kan søge på den/se den, medmindre de kender adressen til bloggen?

hvis du ikke lægger adressen ud nogensteder, så tror jeg ikke folk kan finde dem..

Anmeld

9. januar 2012

.....

An&Jo skriver:

hvis du ikke lægger adressen ud nogensteder, så tror jeg ikke folk kan finde dem..

Okay. Tænker også på at hvis man nu f.eks hedder chokoladepigen.com, og hvis man søgte på chokolade på google, om ens hjemmeside evt også kunne dukke op i søge resultaterne

Anmeld

9. januar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

alt kan googles ..

så det er også et spørgsmål om ikke at nævne sig selv ved navn hvis man forsøger at være hemmelig ..

det er vel muligt bare at lave en anonum blog med et anonymt navn

Anmeld

9. januar 2012

serinasmor

Strawberry skriver:

Okay. Tænker også på at hvis man nu f.eks hedder chokoladepigen.com, og hvis man søgte på chokolade på google, om ens hjemmeside evt også kunne dukke op i søge resultaterne

det gør den .. min blog blev fundet på google søgning så sent som i lørdag

Anmeld

9. januar 2012

.....

serinasmor skriver:

alt kan googles ..

så det er også et spørgsmål om ikke at nævne sig selv ved navn hvis man forsøger at være hemmelig ..

det er vel muligt bare at lave en anonum blog med et anonymt navn

Ja, det var også det jeg tænkte . Men jeg kunne godt tænke mig at lave en blog kun for familie og de nærmeste venner...og så vil jeg gerne gøre den hemmelig/privat..så man har svært ved at finde den, medmindre man har navnet

Anmeld

9. januar 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Strawberry skriver:

Fordele og ulemper?

Jeg bruger blogspot, men er ikke en haj og kender ikke rigtig wordpress, så jeg ved ikke, hvad du skal vælge. Er udmærket tilfreds med blogspot, men synes godt det kan være lidt kringlet at finde rundt.

Mht. anonym blog, så kan man sætte en kode på, så det kun er folk med koden, der kan læse den. Hvordan man gør skal du nok høre en anden om, for det aner jeg ikke - ved dog, at det kan lade sig gøre

Anmeld

9. januar 2012

lycly

Strawberry skriver:

Ja, det var også det jeg tænkte . Men jeg kunne godt tænke mig at lave en blog kun for familie og de nærmeste venner...og så vil jeg gerne gøre den hemmelig/privat..så man har svært ved at finde den, medmindre man har navnet

Prøv at skriv til Frøken J, hun har en låst blog

Anmeld

9. januar 2012

.....

cmks2007 skriver:

Jeg bruger blogspot, men er ikke en haj og kender ikke rigtig wordpress, så jeg ved ikke, hvad du skal vælge. Er udmærket tilfreds med blogspot, men synes godt det kan være lidt kringlet at finde rundt.

Mht. anonym blog, så kan man sætte en kode på, så det kun er folk med koden, der kan læse den. Hvordan man gør skal du nok høre en anden om, for det aner jeg ikke - ved dog, at det kan lade sig gøre

Okay . Det er vidst noget med at wordpress og blogspot er lige nemme at finde rundt i..men mener vidst at wordpress havde flere muligheder hvad angår layout..så ville lige hører herind fra folk, hvad der er fordele og ulemper ved dem begge

Anmeld

9. januar 2012

.....

LunaLykke skriver:

Prøv at skriv til Frøken J, hun har en låst blog

Gud ja, det er rigtigt. Havde jeg helt glemt. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.