Wordfeud - brugernavns liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

malliebooh

Hejsa wordfeud-spillere 

Jeg ved at wordfeud har været oppe et par gange før, men kan ikke finde det, så med inspiration fra bloglisten, kunne jeg godt tænke mig at etablere en liste over wordfeud brugere herinde fra så vi kunne spille mod hinanden. Jeg er dog først lige begyndt på det i dag, har aldrig spillet det før, heller ej scrabble, så jeg prøver mig ligeså stille frem

Mit brugernavn er : marlie93

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

JonTri

Jeg hedder jontri1

Anmeld

9. januar 2012

malliebooh

JonTri skriver:

Jeg hedder jontri1

tak

Anmeld

9. januar 2012

Mira0911

MalleH skriver:

Hejsa wordfeud-spillere 

Jeg ved at wordfeud har været oppe et par gange før, men kan ikke finde det, så med inspiration fra bloglisten, kunne jeg godt tænke mig at etablere en liste over wordfeud brugere herinde fra så vi kunne spille mod hinanden. Jeg er dog først lige begyndt på det i dag, har aldrig spillet det før, heller ej scrabble, så jeg prøver mig ligeså stille frem

Der er en liste herinde.... 

Anmeld

9. januar 2012

Mira0911

Lige her: 

https://www.baby.dk/debat/153635pi1/ordet-er-frit/wordfeud-brugerliste--lige-her.aspx 

En moderator opdatere den løbende hele tiden, når jeg giver besked... 

Anmeld

9. januar 2012

malliebooh

Mira0911 skriver:

Lige her: 

https://www.baby.dk/debat/153635pi1/ordet-er-frit/wordfeud-brugerliste--lige-her.aspx 

En moderator opdatere den løbende hele tiden, når jeg giver besked... 

Tak havde ellers ledt efter den

Anmeld

2. februar 2012

Nadia&Daniel

MalleH skriver:

Hejsa wordfeud-spillere 

Laura's_mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.