stikker finger helt ned i halsen ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

MyLove E

Elias på 8mdr har det med at stikke hele sin hånd ned i halsen så han hoster og sprutter og bliver helt rød i hovedet. Er der andre der har oplevet dette ? Skal jeg gøre noget ved det,eller skal jeg bare lade ham udforske sine " grænser"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

SaNiNa

Det gjore Nicklas også i meget lang tid tør han var 1½ før han holde op med det.

Vi fjernede hans hånd hver gang og sagde at det måtte man ikke. Nu han 2½ og kan finde på at gøre det når han er træk og kræver opmærksomhed

Anmeld

9. januar 2012

MyLove E

Jeg fjerne også hans hånd når han gør det!

Anmeld

9. januar 2012

K&S

Tauf skriver:

Elias på 8mdr har det med at stikke hele sin hånd ned i halsen så han hoster og sprutter og bliver helt rød i hovedet. Er der andre der har oplevet dette ? Skal jeg gøre noget ved det,eller skal jeg bare lade ham udforske sine " grænser"?

Anton gjorde det i en periode, da han havde samme alder, han gør det ikke længere, han er nu 17 måneder :-) jeg tror bare han udforsker sig selv...

Anmeld

9. januar 2012

MLT

Emma har gjort det nogle gange, og jeg fjerner bare hendes hånd, og siger at det skal hun ikke gøre - hun er 11 mdr. 

Anmeld

9. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Loke gjorde det også i en længere periode. Og så lo han og tårerne trillede når han var ved at kaste op.

Et par gange har han kastet op af det.

Heldigvis er han stoppet. Han begyndte nemlig at gøre det, når han blev sur på mig. Han havde naturligvis fundet ud af, at jeg ikke syntes det var en særlig god idé.

Anmeld

9. januar 2012

Clisolka

Tauf skriver:

Det gjorde Isabella på 14 mrd. også i en periode - hun gør det stadig indimellem hvis hun bliver sur  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.