..Men det er sikkert kun starten

Charlie er så frustreret i øjeblikket, julen ferien har været enormt hård for ham i forhold til hans sensetivitet, plus han slås med de frustrationer der følger med at forstå en masse men ikke være i stand til at formidle sin egne ønsker og behov videre. Og så er han inde i en rivende udvikling, som jo også er anstrengende i sig selv og han lære pt ca 1 ord om dagen

Men nøj hvor han trækker tænder ud

Der skal intet til før hele hans verden bryder sammen eller temperamentet løber af med ham!
Nogen gange sidder han bare og fægter armene fra sidde til side mens han skriger, fordi man ikke lige har forstået, hvad han siger/vil

Puha det kan være svært at være tålmodig når man ud af det blå får en syngene lussing eller en finger i øjet

Og oven i så er han så påvirket oven på ferien at han næsten ikke sover om natten, han græder og græder det lille pus og på trods af alle de frustrationer han har vil han så gerne have ekstra nærhed, men der er bare ikke rigtig noget der fungere pt.
Min lille mand er så vred føles det som om, han skubber mig konstant væk, men samtidig er det kun mor der dur

Ihh hvor jeg glæder mig til roen igen indfinder samtidig med at hverdagen igen bliver normal og jo mere sprog han får jo mindre frustret håber jeg han bliver

IHH hvor var det rart med lidt luft, tak fordi du læste med
Anmeld