Køb nu betal den 20. -hjemmeside ... Hjælp ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

morethanperfect

Hje piger .. 

Jeg er inde på musen og elefanten , og der står man kan betale senere , og jeg vil med glæde have de lækre ting til billige priser .. Så er der bare et problem .. Der står :
Betaler du med Debitkort - F.eks Visa Elektron, accepterer vi din ordre, og sender varen nu, 
men PBS reserverer beløbet på din konto, så du får ikke fornøjelse af kreditten. 

Så hvis jeg f.eks. har 300 kr. på nu på min konto , og jeg vil købe for 300 kr. derinde , låser den så de penge som der står der så jeg ikke kan bruge dem ?? Eller gør den først det den 20. ??
Forstår det ikke helt ..
Har i prøvet det før ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Koen.

morethanperfect skriver:

jjejegHje piger .. 

Jeg er inde på musen og elefanten , og der står man kan betale senere , og jeg vil med glæde have de lækre ting til billige priser .. Så er der bare et problem .. Der står :
Betaler du med Debitkort - F.eks Visa Elektron, accepterer vi din ordre, og sender varen nu, 
men PBS reserverer beløbet på din konto, så du får ikke fornøjelse af kreditten. 

Så hvis jeg f.eks. har 300 kr. på nu på min konto , og jeg vil købe for 300 kr. derinde , låser den så de penge som der står der så jeg ikke kan bruge dem ?? Eller gør den først det den 20. ??
Forstår det ikke helt ..
Har i prøvet det før ? 

Som jeg læser det så tager PBS desværre pengene nu

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

tanja. skriver:

Som jeg læser det så tager PBS desværre pengene nu

Hvor er det latterligt ... Så er der jo ingen grund til det hedder det .. 
Men tak for svar  

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

morethanperfect skriver:

Hje piger .. 

Forstår det ikke helt ..
Har i prøvet det før ? 

Jeg tror kun det gælder for kort hvor man ikke kan trække over, netop af den grund at de bliver nød til at tage beløbet nu, da de jo ellers kan risikere at trække over på kontoen hvis de venter til d. 20.

Hvis du derimod betaler med et alm. dankort, burde der ikke ske mere end de først trækker pengene d. 20.  

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

Mette. skriver:

Jeg tror kun det gælder for kort hvor man ikke kan trække over, netop af den grund at de bliver nød til at tage beløbet nu, da de jo ellers kan risikere at trække over på kontoen hvis de venter til d. 20.

Hvis du derimod betaler med et alm. dankort, burde der ikke ske mere end de først trækker pengene d. 20.  

Øv øv .. Endnu en latterligt ting ved at have mastercard

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

morethanperfect skriver:

Øv øv .. Endnu en latterligt ting ved at have mastercard

Det er hvertfald derfor du ikke kan så.
Det er ikke noget firmaerne selv vælger, for det er jo betingelserne for kortet som gør de ikke kan gøre det anderledes. 

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

Mette. skriver:

Det er hvertfald derfor du ikke kan så.
Det er ikke noget firmaerne selv vælger, for det er jo betingelserne for kortet som gør de ikke kan gøre det anderledes. 

Ja .. Du har nok ret .. Så må jeg hellere overfører alle mine penge til en anden konto og så gøre det

Anmeld

9. januar 2012

Toshiba

morethanperfect skriver:

Hje piger .. 

Forstår det ikke helt ..
Har i prøvet det før ? 

du kan godt købe for de penge der står på kortet - men de "låser" pengene - så du kun kan hæve hvad der står UD over det du har købt for...

så har du 300 kr. - køber for 250 kr - låser de - og du kan hæve 50 kr.

Anmeld

9. januar 2012

Toshiba

morethanperfect skriver:

Ja .. Du har nok ret .. Så må jeg hellere overfører alle mine penge til en anden konto og så gøre det

det kan man ikk.... deres system tjekker der er dækning på kontoen til reservationen

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

Toshiba skriver:

det kan man ikk.... deres system tjekker der er dækning på kontoen til reservationen

Okay .. Træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.