Jeg skal ikke udtale om om linket, har ikke undersøgt sagen. Men vil da gerne fortælle min historie fra den "anden side"
Jeg blev som 23årig i 2004 som alle andre indkaldt til celle prøve tagning. Blev ringet op af lægen som bad mig sætte mig ned? Jeg satte mig ned og beskeden var at jeg havde sidste stadie celleforandringer, inden kræft. (gid vide hvordan det havde set ud i dag hvis jeg IKKE havde fået foretaget prøven
)Fik lynhurtigt et keglesnit og gik til kontrol, der efter nogen tid viste alt normalt.
Blev i 2008 gravid med Mikkel. i uge 20 var jeg ved at miste og måtte hasteindlægges, skulle liggge og kun ligge resten af graviditeten frem til uge 34, hvor jeg må gå lidt rundt frem til uge 37.(Grunden var det store keglesnit jeg havde fået, hvilke havde reduceret min livmoderhals til et minimum) Dette medførte store psykiske men for mig 
2. graviditet var ikke helt så slem, men jeg måtte stadig ikke ret meget og havde jo en lille søn ved siden af.
Nu i 2011, fik jeg konstateret celleforandringer, igen.
Har lige fået taget udvidede prøver og venter på svar. Er der mere, kan de nok ikke bare nøjes med et keglesnit, da de allerede har fjernet ret meget.
Jeg ved som sagt ikke noget om vaccinen, da jeg ikke kan få den grundet mit forløb. Men kan jeg på nogen måde "redde" min datter fra at gennemgå mit helvede, ja så sætter jeg alt ind.
Anmeld