Synes godt nok efterhånden der er mange af den slags indlæg, ikke at det ikke må snakkes om, men synes det er en kedelig tendens til dårlig stemning hvor folk nemt bliver trådt over tæerne.
Synes der hurtigt bliver peget fingre, hvis det ik ER su,eller kontanthjælp, så er det enlige mødre, julehjælp eller syge. Jeg synes det ER synd, for mange bliver nemt såret, eller trådt på uden det var hensigten, uden at gå ind i hvem der bør have hvad, synes jeg bare det ER fantastisk vi, i vores samfund, kan få hjælp, om det ER fordi man tager udd, har mistet arbejdet, sin samlever, eller er blevet syg. Mange jeg har snakket med, som står i lignende situation som jeg selv er meget utilfredse med de penge de får.
Selv blev jeg syg, og Er i langt udredningsforløb, der efterhånden peger på fp, desværre. Jeg er lykkelig for de penge jeg får, det er ikke luksus, men vi kan sagtens klare den.
Det er så nemt at blive utilfreds eller pege fingre, og mene hvad andre, bør kan og skal, ved ik hvad jeg præcis vil med indlægget andet end vi måske alle skal være glade for det der kommer vores vej, frem for at have travlt me d de andre. Bare for et øjeblik i hvertfald :-)
Vil i stedet benytte mig lejligheden til at være taknemmelig for de penge jeg får, at jeg har mulighed for 46 ugers barsel(i USA Er det så vidt jeg husker kun 3) lykkelig for, skæbnen, trods gynækologens udtalelser, har fået en skøn søn, og venter en lillesøster, og er så heldig jeg om lidt skal giftes med min skønne skønne mand

Rigtig dejlig dag derude