at pege fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Kløver

Synes godt nok efterhånden der er mange af den slags indlæg, ikke at det ikke må snakkes om, men synes det er en kedelig tendens til dårlig stemning hvor folk nemt bliver trådt over tæerne.
Synes der hurtigt bliver peget fingre, hvis det ik ER su,eller kontanthjælp, så er det enlige mødre, julehjælp eller syge. Jeg synes det ER synd, for mange bliver nemt såret, eller trådt på uden det var hensigten, uden at gå ind i hvem der bør have hvad, synes jeg bare det ER fantastisk vi, i vores samfund, kan få hjælp, om det ER fordi man tager udd, har mistet arbejdet, sin samlever, eller er blevet syg. Mange jeg har snakket med, som står i lignende situation som jeg selv er meget utilfredse med de penge de får.
Selv blev jeg syg, og Er i langt udredningsforløb, der efterhånden peger på fp, desværre. Jeg er lykkelig for de penge jeg får, det er ikke luksus, men vi kan sagtens klare den.

Det er så nemt at blive utilfreds eller pege fingre, og mene hvad andre, bør kan og skal, ved ik hvad jeg præcis vil med indlægget andet end vi måske alle skal være glade for det der kommer vores vej, frem for at have travlt me d de andre. Bare for et øjeblik i hvertfald :-)

Vil i stedet benytte mig lejligheden til at være taknemmelig for de penge jeg får, at jeg har mulighed for 46 ugers barsel(i USA Er det så vidt jeg husker kun 3) lykkelig for, skæbnen, trods gynækologens udtalelser, har fået en skøn søn, og venter en lillesøster, og er så heldig jeg om lidt skal giftes med min skønne skønne mand

Rigtig dejlig dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

A&F

Enig. Tillykke

Anmeld

9. januar 2012

skønneunger

Maja84 skriver:

Synes godt nok efterhånden der er mange af den slags indlæg, ikke at det ikke må snakkes om, men synes det er en kedelig tendens til dårlig stemning hvor folk nemt bliver trådt over tæerne.
Synes der hurtigt bliver peget fingre, hvis det ik ER su,eller kontanthjælp, så er det enlige mødre, julehjælp eller syge. Jeg synes det ER synd, for mange bliver nemt såret, eller trådt på uden det var hensigten, uden at gå ind i hvem der bør have hvad, synes jeg bare det ER fantastisk vi, i vores samfund, kan få hjælp, om det ER fordi man tager udd, har mistet arbejdet, sin samlever, eller er blevet syg. Mange jeg har snakket med, som står i lignende situation som jeg selv er meget utilfredse med de penge de får.
Selv blev jeg syg, og Er i langt udredningsforløb, der efterhånden peger på fp, desværre. Jeg er lykkelig for de penge jeg får, det er ikke luksus, men vi kan sagtens klare den.

Det er så nemt at blive utilfreds eller pege fingre, og mene hvad andre, bør kan og skal, ved ik hvad jeg præcis vil med indlægget andet end vi måske alle skal være glade for det der kommer vores vej, frem for at have travlt me d de andre. Bare for et øjeblik i hvertfald :-)

Vil i stedet benytte mig lejligheden til at være taknemmelig for de penge jeg får, at jeg har mulighed for 46 ugers barsel(i USA Er det så vidt jeg husker kun 3) lykkelig for, skæbnen, trods gynækologens udtalelser, har fået en skøn søn, og venter en lillesøster, og er så heldig jeg om lidt skal giftes med min skønne skønne mand

Rigtig dejlig dag derude

sidder og klapper i mine små fede fingre

så enig! og ja jeg er også kun glad for den hjælp jeg får og har modtaget og har aldrig brokket mig!

Anmeld

9. januar 2012

lailamik

Maja84 skriver:

Rigtig dejlig dag derude

Always look on the bright side of life 

Anmeld

9. januar 2012

Kløver

lailamik skriver:

Always look on the bright side of life 

Anmeld

9. januar 2012

2721

kunne ikke være mere enig<3

Anmeld

9. januar 2012

DitteFisk

Jeg er også glad for det jeg får, og min tilværelse generelt - men jeg synes faktisk at de her debatter om især KH/SU har haft en ganske god konstruktik fatning, sådan generelt - hvor ville vi dog være i DK uden debatter? Vi skal ikke være enige, men vi skal selvfølgelig tale pænt til hinanden. Jeg tror det er en sund debat når nogle endda føler sig lidt ramte - for så kan vi tage hul på en byld af emner, der er sunde at diskutere. Desuden er det kun sundt at kunne argumentere og forsvare sin sag. Selvfølgelig skal ingen tales ned til, men det gør - for mig - ikke noget at prikke lidt til folk Ellers ville debatterne da være kedelige og måske endda ganske ligegyldige. 

Anmeld

9. januar 2012

Kløver

Gigl skriver:

godtmmemedggogoJeg er også glad for det jeg får, og min tilværelse generelt - men jeg synes faktisk at de her debatter om især KH/SU har haft en ganske god konstruktik fatning, sådan generelt - hvor ville vi dog være i DK uden debatter? Vi skal ikke være enige, men vi skal selvfølgelig tale pænt til hinanden. Jeg tror det er en sund debat når nogle endda føler sig lidt ramte - for så kan vi tage hul på en byld af emner, der er sunde at diskutere. Desuden er det kun sundt at kunne argumentere og forsvare sin sag. Selvfølgelig skal ingen tales ned til, men det gør - for mig - ikke noget at prikke lidt til folk Ellers ville debatterne da være kedelige og måske endda ganske ligegyldige. 

Altid godt med god debat, synes bare netop tendensen har været at der blev peget fingre af andre eller andre grupper, feks dem på kh eller su

Anmeld

9. januar 2012

Bassemor<3

Jeg er meget enig ! 

Det jeg øffede over i mit oplæg var at jeg var træt af at folk ikke troede jeg satte pris på det jeg for. Jeg er skam vildt glad for at jeg kan få su, men min familie levet meget stramt og derfor vil jeg også have lov til at være træt af at jeg bare altid skal være taknemmelig og klappe og hoppe op og ned ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.