Viktor ude og få bryst for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Den kommende far

michelledam skriver:

Nøj hvor er han dygtig. Man bliver jo helt rørt. Det må have været et kæmpe øjeblik for dig som mor. Jeg kan ihvertfald huske hvor stort jeg synes det var. Og Isabella kom jo til med det samme.

Alt held og lykke med jeres lille dreng. Det må være så hårdt for jer. Men det virker nu til at den lille dreng har mod på livet. Han kæmper ihvertfald.

Mange tanker og knus fra en i ikke kender men som alligevel tænker på jer og følger update s når de kommer.

lige for god ordens skyld så er jeg faren 

dejligt med alle de varme tanker i sender til os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Den kommende far

Toshiba skriver:

Skønt - det vil jeg glæde mig til

og vi glæder os til at fortælle om det

Anmeld

8. januar 2012

Mother-love

Den kommende far skriver:

lige for god ordens skyld så er jeg faren 

dejligt med alle de varme tanker i sender til os.

Ha ha ha ja det ved jeg.men tænkte at din kvinde også læste med eller at du ihvertfald gav hende updates

Anmeld

8. januar 2012

Den kommende far

michelledam skriver:

Ha ha ha ja det ved jeg.men tænkte at din kvinde også læste med eller at du ihvertfald gav hende updates

hehe min kvinde læser med ja 

Anmeld

8. januar 2012

Kløver

Hvor er det dejligt at høre, sikke et stort skridt i den rigtige retning. Vi havde selv stor glæde af mælkevejen på neonatal i kolding (ammevejen) så også billeder tidlige, fra 4 uger, og hvor er de gode. Han er bare så fin
Dejligt at det går i den rigtige retning

Anmeld

9. januar 2012

Den kommende far

Maja84 skriver:

Hvor er det dejligt at høre, sikke et stort skridt i den rigtige retning. Vi havde selv stor glæde af mælkevejen på neonatal i kolding (ammevejen) så også billeder tidlige, fra 4 uger, og hvor er de gode. Han er bare så fin
Dejligt at det går i den rigtige retning

Det går rigtig hurtigt lige i tiden. han udvikler sig meget hurtigt og kan næsten se forskelle fra dag til dag

Anmeld

9. januar 2012

Kløver

Det går rigtig hurtigt lige i tiden. han udvikler sig meget hurtigt og kan næsten se forskelle fra dag til dag

Hvor er det dejligt det går så godt :-)

Anmeld

9. januar 2012

Den kommende far

Maja84 skriver:

Hvor er det dejligt det går så godt :-)

ja det er rigtig dejligt

Anmeld

9. januar 2012

Kløver

ja det er rigtig dejligt

Ja og hvad der for andre kan virke som ingenting kan være af stor betydning, vi jublede feks ved en vejning hvor Daniel havde taget 10 gr på, var bare så vigtigt og stort skridt i den rigtige vej.
Dejligt i kommer med alle de dejlige opdateringer, følger jo både jeres skønne Viktor og Mikkel

Anmeld

9. januar 2012

Den kommende far

Maja84 skriver:

Ja og hvad der for andre kan virke som ingenting kan være af stor betydning, vi jublede feks ved en vejning hvor Daniel havde taget 10 gr på, var bare så vigtigt og stort skridt i den rigtige vej.
Dejligt i kommer med alle de dejlige opdateringer, følger jo både jeres skønne Viktor og Mikkel

man lærer at glædes over de små ting som pludseligt kan blive meget store oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.