Kom med stof - og tæppeidéer :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Maja_4000

Hej kreative tøser (og andre interesserede )

Jeg har tænkt mig at jeg vil sy et tæppe til at have i klapvognen (til når det bliver for varmt til kørepose altså Hehe

Havde planlagt at lave det med fleece på den ene side og så et eller andet stof med mønster på den anden .. Og skåbånd rundt i kanten .. 

Faldt så over den her fleece 

og jeg synes egentlig den er meget sød .. Men bliver det så ikke for meget med mønstret stof på den anden side ? 

Idéer modtages med kyshånd ! Stofferne skal helst være fra stof & stil (;

Til sidst : Hvilken størrelse ville I lave sådan et tæppe ?! Og overvejede lidt om man kunne lave et eller andet smart ved fødderne .. Noget elastik måske ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Mette.

Maja_4000 skriver:

Hej kreative tøser (og andre interesserede )

Jeg har tænkt mig at jeg vil sy et tæppe til at have i klapvognen (til når det bliver for varmt til kørepose altså Hehe

Havde planlagt at lave det med fleece på den ene side og så et eller andet stof med mønster på den anden .. Og skåbånd rundt i kanten .. 

Faldt så over den her fleece 

og jeg synes egentlig den er meget sød .. Men bliver det så ikke for meget med mønstret stof på den anden side ? 

Idéer modtages med kyshånd ! Stofferne skal helst være fra stof & stil (;

Til sidst : Hvilken størrelse ville I lave sådan et tæppe ?! Og overvejede lidt om man kunne lave et eller andet smart ved fødderne .. Noget elastik måske ? 

Hvad med ay lave en ensfarvet på den andne side også et kontrast kantebånd?

Du kunne jo sy en kørepose, bare i det her materiale - så er den ikke så varm, men samtidig er hun pakket godt ind ved fødderne, de sidder jo helt stille i klapvognen og det er ofte koldt selvom det er sommer. 

Anmeld

8. januar 2012

Maja_4000

Mette. skriver:

Hvad med ay lave en ensfarvet på den andne side også et kontrast kantebånd?

Du kunne jo sy en kørepose, bare i det her materiale - så er den ikke så varm, men samtidig er hun pakket godt ind ved fødderne, de sidder jo helt stille i klapvognen og det er ofte koldt selvom det er sommer. 

Uha .. Tror ikke jeg kan finde ud af en kørepose .. Der skal jo være huller til sele og alt muligt

Men .. Hvilken farve ville du lave til så ? Hehe

Anmeld

8. januar 2012

Mette.

Uha .. Tror ikke jeg kan finde ud af en kørepose .. Der skal jo være huller til sele og alt muligt

Men .. Hvilken farve ville du lave til så ? Hehe

Jamen det er da bare at sy et stort knaphul, så er den fikset. Jeg har et mønster på en pose i en sybog, den ser altså rimelig nem ud at ud at gå til.

Jamen umiddelbart tænker jeg rød, også måske kantebånd i en af pingvinernes farver?

Anmeld

8. januar 2012

Maja_4000

Mette. skriver:

Jamen det er da bare at sy et stort knaphul, så er den fikset. Jeg har et mønster på en pose i en sybog, den ser altså rimelig nem ud at ud at gå til.

Jamen umiddelbart tænker jeg rød, også måske kantebånd i en af pingvinernes farver?

Min symaskine er bare ikke så vild med at lave knaphuller Det er en gammel model :b Hehe 

Hvad hedder den bog ? Måske jeg kunne finde den på biblioteket

Anmeld

8. januar 2012

Mette.

Maja_4000 skriver:

Min symaskine er bare ikke så vild med at lave knaphuller Det er en gammel model :b Hehe 

Hvad hedder den bog ? Måske jeg kunne finde den på biblioteket

Det er den her bog http://www.adlibris.com/dk/product.aspx?isbn=8764103331

Anmeld

8. januar 2012

Maja_4000

Mette. skriver:

Det er den her bog http://www.adlibris.com/dk/product.aspx?isbn=8764103331

Øv , der er ventetid

Men tak for tips  

Anmeld

8. januar 2012

Mette.

Maja_4000 skriver:

Øv , der er ventetid

Men tak for tips  

Det var så lidt. Jeg håber du finder en fin løsning og husk at vise frem bagefter.

Anmeld

8. januar 2012

Maja_4000

Mette. skriver:

Det var så lidt. Jeg håber du finder en fin løsning og husk at vise frem bagefter.

Hvis jeg nogensinde får taget mig sammen , skal jeg nok vise frem Hehe

Anmeld

10. januar 2012

Maja_4000

Ikke andre med gode idéer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.