Nogle der har erfaring med at finde veninder på datingsider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg synes det er så svært at finde nye veninder, og har ikke så mange venner, og dem jeg har ser jeg sjældent. Hørte fra en at der var flere der meldte sig ind på diverse online datingsider for udelukkende at finde venner.

Er der mon nogen herinde med erfaring med det? Kan man godt det selvom man er gift eller i forhold? Altså det er udelukkende for at finde venner, men kan folk på sådan sider acceptere det?

Måske nogen i så fald vil anbefale nogle gratis sider, der vil være optimale for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Anonym skriver:

Jeg synes det er så svært at finde nye veninder, og har ikke så mange venner, og dem jeg har ser jeg sjældent. Hørte fra en at der var flere der meldte sig ind på diverse online datingsider for udelukkende at finde venner.

Er der mon nogen herinde med erfaring med det? Kan man godt det selvom man er gift eller i forhold? Altså det er udelukkende for at finde venner, men kan folk på sådan sider acceptere det?

Måske nogen i så fald vil anbefale nogle gratis sider, der vil være optimale for det?

Vennindeliv.dk

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

numsefisk skriver:

Vennindeliv.dk

Den har jeg allerede kigget på, men der er ikke ret mange brugere derinde synes jeg 

Anmeld

8. januar 2012

numsefisk

Anonym skriver:

Den har jeg allerede kigget på, men der er ikke ret mange brugere derinde synes jeg 

Den har også kun kørt 2 mdr.

Det er en pige der hedder louise som har en, som virkelig brænder for det.

Hun havde en anden side før, som var blevet virkelig stor, men desværre var der nogle der ødelagde det for hende.

I næste uge kommer der en artikel i urban, så jeg vil helt sikker bare give det tid

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

numsefisk skriver:

Den har også kun kørt 2 mdr.

Det er en pige der hedder louise som har en, som virkelig brænder for det.

Hun havde en anden side før, som var blevet virkelig stor, men desværre var der nogle der ødelagde det for hende.

I næste uge kommer der en artikel i urban, så jeg vil helt sikker bare give det tid

Okay, så må vi da håbe den bliver større. Hvad var det for en side hun havde før?

Anmeld

8. januar 2012

mulle85

jeg har da fået nogle stykker igennem datingsider, dog er jeg ikke på nogen nu da jeg ikke er single

men du ku vel os få veninde herinde, det burde da være muligt

Anmeld

8. januar 2012

numsefisk

Anonym skriver:

Okay, så må vi da håbe den bliver større. Hvad var det for en side hun havde før?

Den gang hed det mineveninder.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.