tortillas hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

debbie19

Hej Piger. Står og skal holde min fødselsdag den 28 januar og har lige bestemt vi skal have tortillas til forret. men hvordan varmer jeg så mange til 18 personer uden de bliver kolde. jeg har 1 ovn. håber i har nogle råd. og kan man ikke godt have kødet i et fad med sølvpapir om i ovnen så det bliver ved med at være varm tak på forhånd fordi i kigger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

De3Guldklumper

debbie19 skriver:

Hej Piger. Står og skal holde min fødselsdag den 28 januar og har lige bestemt vi skal have tortillas til forret. men hvordan varmer jeg så mange til 18 personer uden de bliver kolde. jeg har 1 ovn. håber i har nogle råd. og kan man ikke godt have kødet i et fad med sølvpapir om i ovnen så det bliver ved med at være varm tak på forhånd fordi i kigger

Du kan jo vælge at "wrappe" dem. Altså du putter kødfyldet i - lægger dem side om side i et ildfast fad med evt ost henover.

Så kan de få salat og andet fyld ved siden af.

Men ellers stil kødfyldet i bunden af ovnen med staniol henover hvis du har brunet det på forhånd. og så lægger du ca 10 ind på risten - lidt henover hianden og så må du lige sørge for at rykke lidt rundt på dem imens de varmes. Så tager du de 10 ud og lægger de sidste 8 ind og så servere du de 10 nå de er nået rundt er de sidste 8 garanteret færdige

God fødselsdag

Anmeld

8. januar 2012

Frk.Skruk

debbie19 skriver:

Hvis det er de der pandekager så behøver de ikke være varme

Men ellers ville jeg finde sådan en flamingokasse, og ligge dem derned når de har været i ovnen - på den måde kan de nok holde sig lune

Anmeld

8. januar 2012

debbie19

tak for forslagene. kan desværre ikke pakke dem sammen med fyld og ost da folk selv skal vælge hvad de vil have i.. kan man folde dem i trekanter på pladen eller bliver de så ikke varme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.