Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Velkommen til side Og tillykke med graviditeten selvom det ikke var planlagt. Det lyder som om i alle er glade trods det var uvidstJeg Håber du bliver rigtig glad for at være herindeKram Carina og den lille pige i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Morellen skriver: Velkommen til baby.dk Du kommer nok til at få mange gode stunder her -det er jeg sikker på Tillykke med guld i maven!! Du har da haft den vildeste weekend! Det er nok en merkelig følelse at vide at den lille spire har vokset i din mave i flere måneder allerede Nu kan du stille og roligt venne dig til tanken og forberede dig på at være mor Det bliver så stort! Du går en fantastisk tid i møde!!
Velkommen til baby.dk Du kommer nok til at få mange gode stunder her -det er jeg sikker på
Tillykke med guld i maven!! Du har da haft den vildeste weekend! Det er nok en merkelig følelse at vide at den lille spire har vokset i din mave i flere måneder allerede Nu kan du stille og roligt venne dig til tanken og forberede dig på at være mor Det bliver så stort! Du går en fantastisk tid i møde!!
Ja, ret vild weekend må man sige! Men er heldigvis ved at lande igen. Og tusind tak.
celkt skriver: velkommen til, og tillykke med din lille, eller rettere, halvstore spire.... hvis du mangler hjælp til noget af det praktiske, med at få enderne til at nå sammen med ting og sager, og med gode råd, er jeg sikker på, at denne side er lige sagen... :-) Hvor kommer du fra i landet, hvis jeg må spørge??
velkommen til, og tillykke med din lille, eller rettere, halvstore spire....
hvis du mangler hjælp til noget af det praktiske, med at få enderne til at nå sammen med ting og sager, og med gode råd, er jeg sikker på, at denne side er lige sagen... :-)
Hvor kommer du fra i landet, hvis jeg må spørge??
Dejligt at hører, det var netop derfor jeg søgte efter et sted på nettet at oprette en profil.
Jeg er fra nordjylland.
Kruse90 skriver: Velkommen til side Og tillykke med graviditeten selvom det ikke var planlagt. Det lyder som om i alle er glade trods det var uvidstJeg Håber du bliver rigtig glad for at være herindeKram Carina og den lille pige i maven
Tusind tak for det.. Lige fredag eftermiddag og et par timer frem. Gjorde jeg ikke andet end at tude, og kunne bestemt ikke se noget lys! Men nu, er jeg glad, og er sikker på at det er en meget meget flot gave jeg er blevet velsignet med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128