Vikar og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

HeidiW86

Hej piger..

Jeg har lige brug for jeres hjælp, jeg blev desværre fyret fra mit job i september og 5 dage efter fandt jeg ud af jeg var gravid..

Nu er min opsigelsesperiode slut og jeg er i uge 18, jeg ved jo at det nærmest er umuligt at finde et fast job som jeg kan vende tilbage til efter barsel, så min plan er at melde mig ind i et vikar bureau.. 

Men mit spørgsmål er jo så er der nogen er jer der har prøvet det, og ved i om de tager folk ind sm er gravide??? 

Vil jo bare gerne lave noget inden jeg skal på barsel. 

Tusind tak fordi i læste med, håber på nogle gode svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg kørte som vikar, da jeg var gravid, så tror at de fleste tager en ind.

Anmeld

8. januar 2012

HeidiW86

Startede du da du var gravid eller før??

Anmeld

8. januar 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
HeidiW86 skriver:

Startede du da du var gravid eller før??

Da jeg var gravid, har været omrking 20 uger henne på det tidspunkt mener jeg .

Anmeld

8. januar 2012

HeidiW86

hoejlund skriver:

<br /><br /><p> Da jeg var gravid, har været omrking 20 uger henne på det tidspunkt mener jeg .</p>

Årh fedt. Så melder jeg mig ind imorgen!:-) gider jo ikke gå hjemme i 5 måneder for ingenting!:-)

Anmeld

8. januar 2012

Pige2009

HeidiW86 skriver:

Hej piger..

Jeg har lige brug for jeres hjælp, jeg blev desværre fyret fra mit job i september og 5 dage efter fandt jeg ud af jeg var gravid..

Nu er min opsigelsesperiode slut og jeg er i uge 18, jeg ved jo at det nærmest er umuligt at finde et fast job som jeg kan vende tilbage til efter barsel, så min plan er at melde mig ind i et vikar bureau.. 

Men mit spørgsmål er jo så er der nogen er jer der har prøvet det, og ved i om de tager folk ind sm er gravide??? 

Vil jo bare gerne lave noget inden jeg skal på barsel. 

Tusind tak fordi i læste med, håber på nogle gode svar. 

Jeg stod som vikar, da jeg var gravid, og var faktisk så heldig at finde et vikariat, selvom jeg var gravid. Det havde jeg så ind til min termin Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.