Pizza bund og...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

Mussen2

Diana... skriver:

Hej Qvinder. 

Håber i alle har haft en god weekend. 

Begge mine børn står og har fødselsdag lige rund om hjørnet. Den ene nu er næste uge og den anden i feb. 

Vi skal have børnehaven hjem til fødselsdag i feb og skal holde fødselsdag for Nadia i næste weekend. 

Nåå til spørgsmålene he he. Vi skal lave nogen små pizzaer men jeg synes bare det så svært at få en rigtig lækker bund er der nogen der har en opskrift på en rigtig lækker pizzabund den må gerne være grov. 

Og Det andet spørgsmål er når i har haft børnehaven hjemme til fødselsdag hvad har i så lavet af mad og leg til børnene? 

OG he he det tredje spørgsmål til lagkager kan man bestille et spiseligt billed til at lægge oven på kagen hvor kan jeg bestille det henne. 

OGSÅ det fjerde spørgsmål ej he he nu skal jeg nok stoppe he he 

Knus Diana

Jeg har en opskrift på en nem på en nem pizzabund zom ikke skal hæve, det synes eg er dejlig og nemt....ellers er hemmeligheden med hjemmelavet pizza:

Ikke for meget ovenpå.

Læg revet ost nederst, lige oven på tomatsovs. Og så mozerella i skiver øversr

Giv den så høj varme som muligt i ovnen i kort tid ex 300 grader

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

AnneBJ

Til en bradepande plejer jeg at bruge 1 pk gær, 2½ dl vand, lidt olie, lidt salt og mel til dejen er god. Du kan bruge ½ graham og ½ hvedemel.. prøv dig frem med mængden.

Jeg ælter det i lidt olie på bordet, så det ikke ender med at blive tørt. Ruller ud med det samme og bager ved 200 grader i 15-20 minutter/til osten er gylden

Som tomatsovs bruger jeg hakkede tomater med hvidløg og basilukum, blendet.

Anmeld

8. januar 2012

norenberg

Diana... skriver:

Ja dem brugte vi også før i tiden men synes det er så kedelige he he så vi har ikke lavet pizza siden  Og nu skal det altså være. 

Tak for link. 

Hvad var det for forskellige ting i skulle lave? 

Har lige set i dag i rema 1000 at de nu fåes i fuldkorn så ved ikke om de er bedre.....der var f.eks en post hvor hvert barn skulle finde en ballon hvor der var en brik i hver og så skulle de samle brikkerne så de kunne se hvor næste post var...og en anden post skulle de lave dåse kast hvor alle mand skulle vælte 3 dåser for at få kortet over næste post osv....

Anmeld

8. januar 2012

janne1986

sarahb skriver:

Vi fik grovboller, pålæg som salami, ost, smørost, marmelade. Så lavede jeg mini pølsehorn med små cocktail pølser og vindruer på spyd og så saft.. Det var lige i skabet... Så havde isaac valgt kanel snegle til dessert, så lavede jeg grøn, blå, pink og lilla glasur så de selv kunne vælge farven.
Så fil alle drenge en cars tattoo og pigerne en prinsesse tattoo. Og det taler de stadig om i børnehaven i dag

Mega vellykket...

Hvor fik du masser af prinsesse tattoveringer?

Anmeld

8. januar 2012

1974

Diana... skriver:

Hej Qvinder. 

Begge mine børn står og har fødselsdag lige rund om hjørnet. Den ene nu er næste uge og den anden i feb. 

Vi skal have børnehaven hjem til fødselsdag i feb og skal holde fødselsdag for Nadia i næste weekend. 

Nåå til spørgsmålene he he. Vi skal lave nogen små pizzaer men jeg synes bare det så svært at få en rigtig lækker bund er der nogen der har en opskrift på en rigtig lækker pizzabund den må gerne være grov. 

Og Det andet spørgsmål er når i har haft børnehaven hjemme til fødselsdag hvad har i så lavet af mad og leg til børnene? 

OG he he det tredje spørgsmål til lagkager kan man bestille et spiseligt billed til at lægge oven på kagen hvor kan jeg bestille det henne. 

Knus Diana

Man kan bruge Pia brød som pizza bund 

Anmeld

8. januar 2012

1974

Diana... skriver:

Hej Qvinder. 

Knus Diana

Anmeld

8. januar 2012

1974

1974 skriver:

Pitabrød skulle der stå ...  

Anmeld

8. januar 2012

sarahb

janne1986 skriver:

<br /><br /><p> Hvor fik du masser af prinsesse tattoveringer?</p>

Fantastiske eBay.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.