flaske og/eller amning.. HJÆÆÆLP...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

mika.F

vi havde begynder problemer i starten, efter en uge kørte det så bare derud af, men da vi kom hjem gik det ned af bakke og vi kørte så 50/50 med amning og flaske, endelig lykkedes det igen, amningen kørte igen uden suplement og har kørt i to måneders tid,(han er i dag liiiige lidt over 4måneder) .. 

nu er der så bare det at efter jeg er begyndt at give ham en enkelt flaske om dagen efter sundhedsplejersken forleden sagde jeg skulle gøre det fordi han ikke tager ordentligt på, så er det som om at han bare ikk får nok når jeg ammer ham..

skal jeg håbe på det bliver bedre og så bare amme ham konstant, eller skal jeg begynde at give ham flasker i stedet... og hvis i mener flaske er det bedste, kan jeg så godt bare gå direkte til flasker istedet for amning, eller skal det "optrappes"?

håber nogen kan hjælpe mig, for mn sundhedsplejerske er ikke til at få fat i..

på forhånd tak,

MIKA//

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Sandra09

Jeg syntes du skal trappe lige så stille ud af amningen og så kun en lille smule for at din mælk forsvinder hen ad vejen for får de først mest flaske siger de for det meste selv fra til brystet da det er nemmere med flaske ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.