Kære mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Tranebær

Jeg er ung og har ikke planer om børn forløbig. Men jeg passer to skønne unger på 14 måneder (ikke søskende) på fuld tid, indtil de får vuggestueplads. Den ene, J, har jeg passet i en del længere tid end den anden.

J's forældre er fuldstændig fantastiske. De er de bedste forældre man kunne forestille sig og så er de super søde og tillidsfulde over for mig. Derhjemme bliver jeg kaldt for ekstra-mor, for J er helt tryg hos mig og vil tit med mig hjem om eftermiddagen. Jeg elsker virkelig det barn! Nu er J's mor blevet gravid igen, har netop fået den gode nyhed 

Men søde mødre, nu må I hjælpe mig. Jeg vil rigtig rigtig gerne give en hånd, hjælpe, støtte osv., når hun har brug for det. Her først i graviditeten har moren det rigtig slemt og er meget syg. Hvad kan jeg tilbyde af hjælp? Børnepasning af J når den lille kommer, jeg følger J hjem (jeg passer dem hos det andet barn i ordningen pt, da J's mor er syg grundet graviditeten), indkøb?, hvad ville I som mødre/kommende mødre sætte pris på? 

KH T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

millesofie

Tranebær skriver:

Jeg er ung og har ikke planer om børn forløbig. Men jeg passer to skønne unger på 14 måneder (ikke søskende) på fuld tid, indtil de får vuggestueplads. Den ene, J, har jeg passet i en del længere tid end den anden.

J's forældre er fuldstændig fantastiske. De er de bedste forældre man kunne forestille sig og så er de super søde og tillidsfulde over for mig. Derhjemme bliver jeg kaldt for ekstra-mor, for J er helt tryg hos mig og vil tit med mig hjem om eftermiddagen. Jeg elsker virkelig det barn! Nu er J's mor blevet gravid igen, har netop fået den gode nyhed 

Men søde mødre, nu må I hjælpe mig. Jeg vil rigtig rigtig gerne give en hånd, hjælpe, støtte osv., når hun har brug for det. Her først i graviditeten har moren det rigtig slemt og er meget syg. Hvad kan jeg tilbyde af hjælp? Børnepasning af J når den lille kommer, jeg følger J hjem (jeg passer dem hos det andet barn i ordningen pt, da J's mor er syg grundet graviditeten), indkøb?, hvad ville I som mødre/kommende mødre sætte pris på? 

KH T

Jeg har også været privat/selvstændig børnepasser, og hvilket fantastisk job det er 

det er en super tanke, den du har 

jeg ville blive glad for at, når jeg var aller mest træt og udkørt at der var en anden som ville lege med mit barn og stimulere det aktivt 

altså det jeg ikke havde overskud til 

for mig er det græsneoverskridene at andre køber ind vasker tøj osv for mig, men har man en barnepige og en man selv og barnet er glad for så kunne jeg bestemt se det som en god løsning på dårlig samvittighed at den person legede og aktiverede mit barn 

Anmeld

8. januar 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg har det helt modsat af MilleSofie, jeg ville elske at nogen ordnede de praktiske ting, tøj, rengøring, opvask osv.. så jeg havde overskud til mit barn.

Men spørg hende - her får du jo blot vores svar, som selvfølgelig er en idé til hvor du kan hjælpe, svaret kan kun hun selv give.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.