Hej alle i kloge kvinder derude..
Min datter har været helt umulig i nat.. Hun er 3 uger og 2 dage gammel. Hun pylrede og græd og spiste af mange korte gange og var vågen fra ca. kl 21-05. Det var umuligt at få hende til at sove.. Hvis hun faldt hen i mine arme, vågnede hun hvergang jeg lagde hende fra mig. Til sidst kl. 05 lod jeg hende sove i mine arme.. Det var alt for længe hun var vågen, man kunne se på hende at hun var totalt smadret, hun ville bare ikke sove..
Hendes numse er blevet rød, det opdagede jeg i aftes, så jeg har smurt med Zinksalve ved hver bleskift.
Så har hun så sovet fra kl 05.00 og sover stadig.. Hun har kun vågnet for at spise af 2 gange.
Hun har slet ikke haft vågne og glade timer siden igår, som hun plejer.. Hun var ellers lige begyndt på at være vågen 1-1,5 time af gangen, uden at spise, hvor hun bare pludrer og hygger..
Så mit spørgsmål.. Kan jeg gøre noget for at vende det her? Så hun sover om natten istedet for om dagen??
Den røde numse - kan det være tænder allerede?
Jeg har selv været dårlig hele dagen, jeg tror på grund af den hårde nat, og har også let feber.. Kan hun være syg??
Kærlig hilsen, en nybagt mor.. 
Anmeld