indendørs sovepose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.837 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

modesty

Hejsa,

min dreng på 3 mdr. mosler meget rundt når han sover. Indtil videre har han sovet i liften, hvor det er begrænset hvor meget han kan sparke dynen af. Men nu er han lige begyndt at sove i tremmesengen, og dynen ryger af på fem minutter.

Er der nogen der har erfaring med at lade baby sove i sovepose indendørs om natten? Selvfølgelig ikke en vinter-pose, men en tyndere en af bomuld...

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Filippa & Liva

Hejsa.

Ja, det har vi af og til brugt og det har altid fungeret rigtig fint med sådan en sovepose når hun skulle sove.

Anmeld

8. januar 2012

S.Maria

Jeg købte en netop fordi hun sparkede dynen af om natten og det kan hun jo så ikke mere  Så det har været en god indvestering for os. 

Anmeld

8. januar 2012

modesty

Super, tak for svar.  Jeg tror at det er det vi gør. Har I købt med ærmer eller uden?

Og har I købt en der var dyne-agtig, eller en helt tynd bomuld? Min søn er ret varm, og jeg er lidt bange for at købe en der er for tyk...

Anmeld

8. januar 2012

SpunkenJo

modesty skriver:

Super, tak for svar.  Jeg tror at det er det vi gør. Har I købt med ærmer eller uden?

Vi har haft gode erfaringer med soveposer indenfor i sengen.

Langærmet body, bare ben, og så ned i dragten uden ærmer =

Kan varmt anbefale det herfra.

Du kan jo købe en billig en fra IKEA og se om det er noget....
De fås fra 79 kr.

ex:
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/0016281 3/

Anmeld

8. januar 2012

Filippa & Liva

modesty skriver:

Vi bruger uden ærmer og så ligger hun i sin natdragt i den.

Anmeld

8. januar 2012

modesty

Fedt, tak for svar. Den fra IKEA ser jo fin ud, og billig ;-)

Anmeld

8. januar 2012

S.Maria

Vi har en uden ærmer og så sover hun i natdragt. Hun har dejlig varme hænder så tænker at det er fint med en uden ærmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.