Hurtig kage - hjæææælp :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

hautecouture

Hey.

Jeg skal lave en kage her lige om lidt til 13 gutter fra Søværnet - efterspurgt af min kæreste - men det er jo lige liiiidt i sidste øjeblik, så mangler virkelig en opskrift på en nem og hurtig (men stadig lækker) kage (gerne noget chokolade-agtigt)

På forhånd tak for hjælpen kagekoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Malonde1985

Jeg har hurtig smækket en chokolade kage sammen, skåret den i 2 som bunde. Rørt piskefløde og blandet det op med kakao pulver - det smager virkelig godt! Så bare ligesom en lagkage med skiftevis det ene og det andet, og så kan du smøre resten af cremen udover kagen

Anmeld

8. januar 2012

Dot D

Chokoladekage, delt i to med flødeskum blandet med hakket chokolade, der er jo mange varianter, så det kan give smag. Jeg bruger ofte Ritter Sport med jordbær yoghurt, og har og brugt den hakket i flødeskum i en snæver vending. Det smager godt

Anmeld

8. januar 2012

hautecouture

Hey I to

Jeg har taget lidt af jeres ide

Har simpelthen købt det kagemix, der bare skal mælk og margarine i (chokoladekage) som er smidt i en springform og sat i ovnen.

Når den er kold, deler jeg den i to, men i stedet for flødeskum (det kan min kæreste nemlig ikke lide) lægger jeg kanubicreme imellem og hakket hvid chokolade - så får den et brunt marcipanlåg og pyntes med lidt vanillefrosting og hindbær. Bum.

Håber de kan lide den - tak for inspiration

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.